Ulvlek: Tolv små bukefalister

LL har suttit i en bil hela dagen
Nu är hon framme och har fått te i magen
Men koll på rösterna har hon ej
Kan nån ta fram röstlista, så säg?

Alltså jag håller med om att Ferrari är skum, ffa som jag själv inte finner att det hon anför om cirkus är i linje med mina egna tankar om henne. Jag delar dessutom cirkus tanke om att det ÄR skumt att ingen egentligen alls går med i BSFs spår om Ferrari, om Ferrari vore god så nog borde iaf någon liten misstanke ditåt kommit fram?

Jag är fortfarande undrande över både LenaH vilken jag tycker inte alls är som hon brukar vara, sedan är det svårt om man inte har tid etc, men lite funderingar mer än följa andras tankar tycker jag allt att hon brukar prestera?

Snurrfian fortsätter att trycka på att bollen__ torde vara mest misstänkt- för att rädda sig själv?

Niyama väljer att gå på Ferraris spår om cirkus och röstar på cirkus ???? fast hon själv anför att Ferrari lite desperat vill hitta något att anföra mot cirkus? jag får inte ihop det!!!!!

och min kandidat till att var fåret ( bollen__ ) följer efter??!
Detta är ju inte ens lite skumt!!
Det är mycket skumt!
började skriva innan rösterna på cirkus trillade in- så kan se lite hackigt ut att följa mitt resonemang
Jag tycker att det är mycket som får tankarna att spinna loss med detta som nu händer med röstningen.....

LenaH röstar på Snurrfian
Då jag tycker hon är alldeles för redig i sina tankar (oavsett om jag håller med om dem eller ej), hon brukar vara mer snurrig som god.
Jag tycker också att rösten på bollen var rätt enkel eftersom bollen aldrig fick chansen att svara. Jag tycker också att det är intressant att bollen spikade kistan för bsf men det känns som alldeles för utstickande för en ulv att göra.

Jag har försökt hitta något mer skumt men det skummaste jag har är @bollen__ inkastade röst på bsf i sista minuten, jag tycker att det tyder på att hon skulle ha kunnat bli informerade i lyan och har en bra motivering och får dessutom ut en god. Snurrfian röstar på Bollen_ eftersom jag tror att hon är ulv som såg chansen att få ut en god och kunna skylla det på tidsbrist.

Fast motiveringen var ju inte bra?

Jag är fortfarande undrande över både LenaH vilken jag tycker inte alls är som hon brukar vara, sedan är det svårt om man inte har tid etc, men lite funderingar mer än följa andras tankar tycker jag allt att hon brukar prestera?
Du har aldrig spelat med mig när jag börjar jobba kl 6 på morgnarna... :crazy:

Röstlista DL2 kl 22

18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever
20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06 Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus

cirkus 3
Ferrari 2
Q4E 1
bollen__ 1

Röstlista DL2 kl 22

18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever
20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06 Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus
21.18 LenaH röstar på Snurrfian

cirkus 3
Ferrari 2
Q4E 1
bollen__ 1
Snurrfian 1

ah, då hänger jag med. Det var det jag trodde du menade men måste läst konstigt för jag fick det till att de onda borde ha protesterat :banghead:

Vet inte vad jag ska tro :banghead: nu finns ju dessutom risken att jag gett onda en anledning till att rösta på cirkus - som kan vara god.

Vet inte vad jag ska tro :banghead: nu finns ju dessutom risken att jag gett onda en anledning till att rösta på cirkus - som kan vara god.

jag får ingen ondkänsla av cirkus faktiskt. Visst har hon gjort skumma saker men jag tycker ändå att hon resonerat klokt och geniunt på ett sätt som en ond cirkus inte brukar göra.

Jag håller fortfarande bollen som skum, men jag undrar om cirkus verkligen är ond och den drivande där är helt klart Ferrari. Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari eftersom jag börjar tro att hon försöker få oss att tro att hon har en annan roll än den hon har. Jag kan mycket väl ha fel men det är mina tankar just nu.

Det är väl rätt typiskt q4 oavsett roll? :D Eller vid närmare eftertanke kanske hon t.o.m är rörigare som god när hon faktiskt inte har koll?

Njae, det tycker jag nog inte. Q brukar kunna skriva om ALLT men det går ändå att följa med i hennes resonemang bara man orkar läsa allt. ;) Men hittills i den här leken tycker jag mest hon verkar famla omkring. Hm... Hon kanske är fåret och har svårt att få till något när hon sitter med facit? :idea:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 868
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31