Ulvlek: Tolv små bukefalister

Oj vad tiden springer:

Baserat på mitt tidigare teori inlägg väljer jag:

MikaTela röstar på Niyama
Hon verkar väldigt luden och hennes svar efter mina teorier gjorde inte mina misstankar mindre!

vadå rätt typiskt Snurris?

Att hon gör saker jag tycker är skumma. Som jag skrev om så var det ju en annan lek där hon höll på att bli lynchad när hon var siare för att hon betett sig skumt och jag jobbade ihjäl mig för att rädda henne då för att jag trodde att hon var siare.

Alltså jag är villig att chansa lite, det har varit mycket att ta in

Jag känner att det finns många spår att gå på, jag väljer att gå på spåret
quarter4ever röstar på bollen__
hon var följsam att rösta på cirkus igår, samt hennes sista röst på bsf , så , ja det kan dölja sig en ulv där

Att hon gör saker jag tycker är skumma. Som jag skrev om så var det ju en annan lek där hon höll på att bli lynchad när hon var siare för att hon betett sig skumt och jag jobbade ihjäl mig för att rädda henne då för att jag trodde att hon var siare.

Jag hoppas att du inte har rätt denna gång!

DL 3
21:11 Snurrfian röstar på bollen__
21:42 LenaH röstar på Snurrfian
21:42 Niyama röstar på bollen__

21:46 bollen__ röstar på MikaTela
21:50 Mirtai röstar på bollen__
21:55 cirkus röstar på Snurrfian
21:57 bollen__ ändrar röst till Snurrfian
21:59 MikaTela röstar på Niyama
22:00 quarter4ever röstar på bollen__

bollen__ 4
Snurrfian 3
Niyama 1

Jag tycker att Snurrfian är skum. jag tror att bsf hade helt rätt faktiskt. Det var därför inga röster kommit på vare sig Snurris eller Ferrari i DL2, de onda hakade helt enkelt inte på för den ena visste de var ond, den andra vågade de inte rösta på för de gissade att hon kanske kunde vara god. Dessutom tycker jag att Snurris röst på bsf är mer graverande än vad bollens är - för jag tror att när bollen röstade var det tre goda uppe till lynch, som ond hade hon nog hellre gömt sig bland dom eller rent av lagt upp ytterligare en (FiaM)

Min fetmarkering: så ulvarna röstar helst inte alls, för den de röstar på är antingen ond eller god?

det känns som hon skulle kunna vara ulv även om bollen är det. Eller menar du att hon blir godare om bollen är ond?

Jo, jag menade att hittar vi ingen ulv i bollen så lär det i alla fall finnas en i MikaTela. Inte att bollens roll säger något om MikaTelas, så långt har jag inte tänkt än :p

Oj vad tiden springer:

Baserat på mitt tidigare teori inlägg väljer jag:

MikaTela röstar på Niyama
Hon verkar väldigt luden och hennes svar efter mina teorier gjorde inte mina misstankar mindre!
du som tyckte att jag försökte undgå ansvar att fälla avgörande röst till DL1 med min lite försena ändring, du tar ju inte direkt något avgörande själv?
Varför lägga en uddaröst? Istället för att ta ställning åt ena eller andra hållet mellan de två det stod emellan idag- Snurrfian och bollen__?

Haha, ja är inte bollen ulv så lär ju du i alla fall vara det ;)
Vad jag inte förstår om MT är ulv är varför hon inte röstar på mig istället för dig? Det talar mer för en förvirrad god just nu men hon kan mycket väl vara ulv som hoppas att vi inte ska tro att hon är ulv... ;)

Jo, jag menade att hittar vi ingen ulv i bollen så lär det i alla fall finnas en i MikaTela. Inte att bollens roll säger något om MikaTelas, så långt har jag inte tänkt än :p

jag vet inte, jag tycker hennes röst sticker ut. Kan det vara så att hon inte vill rösta på en kollega (bollen) och inte heller på en god (snurris)? Eller så är både Snurris och bollen onda och hon inte vill rösta på någon av dem?

Eller så är både bollen och Snurris goda och en god MT tycker faktiskt att du är skummast?

du som tyckte att jag försökte undgå ansvar att fälla avgörande röst till DL1 med min lite försena ändring, du tar ju inte direkt något avgörande själv?
Varför lägga en uddaröst? Istället för att ta ställning åt ena eller andra hållet mellan de två det stod emellan idag- Snurrfian och bollen__?

Verkligen intressant. Dessutom tycker jag att det är klart mer rimligt att lägga en udda röst dag ett än dag tre.

Och hur fick du ihop det där?
Bara för jag vågar stå fast vid mina egna åsikter medans det startas drev efter drev mellan två personer?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Svullet ben