Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vadå rätt typiskt Snurris?
Att hon gör saker jag tycker är skumma. Som jag skrev om så var det ju en annan lek där hon höll på att bli lynchad när hon var siare för att hon betett sig skumt och jag jobbade ihjäl mig för att rädda henne då för att jag trodde att hon var siare.
Oj vad tiden springer:
Baserat på mitt tidigare teori inlägg väljer jag:
MikaTela röstar på Niyama
Hon verkar väldigt luden och hennes svar efter mina teorier gjorde inte mina misstankar mindre!
Jag tror att det kan vara så att du inte alls hoppas detJag hoppas att du inte har rätt denna gång!
Haha, ja är inte bollen ulv så lär ju du i alla fall vara det![]()
Jag tycker att Snurrfian är skum. jag tror att bsf hade helt rätt faktiskt. Det var därför inga röster kommit på vare sig Snurris eller Ferrari i DL2, de onda hakade helt enkelt inte på för den ena visste de var ond, den andra vågade de inte rösta på för de gissade att hon kanske kunde vara god. Dessutom tycker jag att Snurris röst på bsf är mer graverande än vad bollens är - för jag tror att när bollen röstade var det tre goda uppe till lynch, som ond hade hon nog hellre gömt sig bland dom eller rent av lagt upp ytterligare en (FiaM)
det känns som hon skulle kunna vara ulv även om bollen är det. Eller menar du att hon blir godare om bollen är ond?
du som tyckte att jag försökte undgå ansvar att fälla avgörande röst till DL1 med min lite försena ändring, du tar ju inte direkt något avgörande själv?Oj vad tiden springer:
Baserat på mitt tidigare teori inlägg väljer jag:
MikaTela röstar på Niyama
Hon verkar väldigt luden och hennes svar efter mina teorier gjorde inte mina misstankar mindre!
Vad jag inte förstår om MT är ulv är varför hon inte röstar på mig istället för dig? Det talar mer för en förvirrad god just nu men hon kan mycket väl vara ulv som hoppas att vi inte ska tro att hon är ulv...Haha, ja är inte bollen ulv så lär ju du i alla fall vara det![]()
Vad jag inte förstår om MT är ulv är varför hon inte röstar på mig istället för dig? Det talar mer för en förvirrad god just nu men hon kan mycket väl vara ulv som hoppas att vi inte ska tro att hon är ulv...![]()
Jo, jag menade att hittar vi ingen ulv i bollen så lär det i alla fall finnas en i MikaTela. Inte att bollens roll säger något om MikaTelas, så långt har jag inte tänkt än![]()
du som tyckte att jag försökte undgå ansvar att fälla avgörande röst till DL1 med min lite försena ändring, du tar ju inte direkt något avgörande själv?
Varför lägga en uddaröst? Istället för att ta ställning åt ena eller andra hållet mellan de två det stod emellan idag- Snurrfian och bollen__?
Jo, jag menade att hittar vi ingen ulv i bollen så lär det i alla fall finnas en i MikaTela. Inte att bollens roll säger något om MikaTelas, så långt har jag inte tänkt än![]()
Ja, och nu orkar jag inte mer spänning så uppdatering tackDet här var spännande!![]()
ja men kom med svaret nudå!!!Det här var spännande!![]()