Bukefalos 28 år!

Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Men din skyddning var ju klockren å andra sidan! :)

De hade ju iofs gynnat goda om hon blivit outad men tanken var ju god!
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Hrmpf... jag ska nu avslöja vad smarta Myrten gjorde. Lyckades skicka ett natt-DL-PM till cirkus också! Inte riktigt meningen kan man säga. Som tur var blev hon tuggad, något vi bestämt redan innan var vårt förstahandsval. Vi diskuterade ändring, men höll fast vilket kändes schysst med tanke på omständigheterna.

Jag anser mig hädanefter ej betrodd att skicka PM någonsin mer. Om jag ska vara LL behöver jag en assistent.:D
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ja, bra gjort. :) Kan erkänna att jag länge trodde du var herden och glömmerallt eller cirkus ängeln.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Hrmpf... jag ska nu avslöja vad smarta Myrten gjorde. Lyckades skicka ett natt-DL-PM till cirkus också! Inte riktigt meningen kan man säga. Som tur var blev hon tuggad, något vi bestämt redan innan var vårt förstahandsval. Vi diskuterade ändring, men höll fast vilket kändes schysst med tanke på omständigheterna.

Jag anser mig hädanefter ej betrodd att skicka PM någonsin mer. Om jag ska vara LL behöver jag en assistent.:D

Och jag är såååå glad att det var du som gjorde en sån tabbe och inte jag! :D
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag tyckte du kämpade på bra! Trixet med att va siare är att få de goda att rösta som man vill utan att det är uppenbart vem man är för då blir man käkad illa kvickt.. Om man inte har en vaken ängel.


I förra leken jag hade, eller iaf nån av de senare, var Jfrelin ängel och skyddade sig själv tre nätter i rad och onda försökte käka henne varje natt :D hehe. Alla lika envisa!
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Såhär i efterhand så var det lite av ett genidrag att skicka det där Ö:et till Sasse. Fast jag bet rätt bra på naglarna i osäkerhet om hon var god eller ond.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag är nyfiken på vem du röstade på den dagen killa dog?

Ingen! Jag klantade mig och missade DL. Min röst skulle ha hamnat på Paddi (jag visste ju att du var god och ev specialroll och du lät säker på Paddi), men vad jag kan se på statistiken hade det ju varken gjort till eller från. Så jag slipper ligga sömnlös över den missen :).
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Å tack :)! Kände mig rätt värdelös där ett tag och trodde jag var smart som röstade tidigt så fler skulle haka på och förhoppningsvis rösta ut Hedinn. Men men fick motsatt verkan. Dock trodde jag faktiskt aldrig riktigt på att Killaloe var ond. Brutal ja men på nått sätt ärlig.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ok, så man måste se till att två onda är kvar i slutet av leken för är det bara en ond mot spöket så vinner spöket?

Det går ju att ha som regel att om det är en ond och ett spöke så vinner onda, bra man gör klart från början så kan man ju trixa lite som man vill med det :)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ingen! Jag klantade mig och missade DL. Min röst skulle ha hamnat på Paddi (jag visste ju att du var god och ev specialroll och du lät säker på Paddi), men vad jag kan se på statistiken hade det ju varken gjort till eller från. Så jag slipper ligga sömnlös över den missen :).

Förstår verkligen inte vad jag gjort för ont :cautious: ;)

Tackar alla deltagare för en rolig lek!!!
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ok, så man måste se till att två onda är kvar i slutet av leken för är det bara en ond mot spöket så vinner spöket?

Tja, det blir nog orättvist. Så även om det tar emot att erkänna det så antar jag att Lenis gjorde rätt i att bryta leken :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 354
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 891
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 770
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp