Status
Stängd för vidare inlägg.
@Matmissbrukaren

Jag hänger inte med riktigt tror jag:) - vilket är spåret?

Att jag tror att minst en ulv är inblandad i diskussionen om huruvida döda ulvar får prata med levande eller inte. Det är inte mycket att gå på, det vet jag. Men jag vill inte lägga min röst på den som varit minst aktiv bara för att. Idag fick man ju BOP:a och jag antar väl att någon utnyttjar det.
 
Att jag tror att minst en ulv är inblandad i diskussionen om huruvida döda ulvar får prata med levande eller inte. Det är inte mycket att gå på, det vet jag. Men jag vill inte lägga min röst på den som varit minst aktiv bara för att. Idag fick man ju BOP:a och jag antar väl att någon utnyttjar det.

Haha, nu såg jag att man fick bop:a. Tyckte att reglerna såg bekanta ut :angel:
 
Haha, nu såg jag att man fick bop:a. Tyckte att reglerna såg bekanta ut :angel:

Det är min första lek man får BOP:a i. Kanske skulle göra det så jag fått lov till det en gång iaf :p
(Behöver väl inte förtydliga att det är ett skämt?)
 
@Matmissbrukaren var du inte med i min lek? Jag skrev dom där reglerna i min senaste lek och sen har dom kopierats vidare men att man får bop:a dag ett har tagits bort förutom en gång tror jag.
 
@Matmissbrukaren var du inte med i min lek? Jag skrev dom där reglerna i min senaste lek och sen har dom kopierats vidare men att man får bop:a dag ett har tagits bort förutom en gång tror jag.

Har du hållit i en lek efter Myrtens hobbit (om jag inte minns helt galet)?
Isf har jag varit med i den. Har varit med i alla lekar sen dess.
Isf har jag minsann missat det alla ggr :meh:
 
Om bybo i singularis så tror jag inte att det säger något. LL kan ju inte gärna (EDIT: oavsett antalet menar jag) skriva bybor i pluralis med den här "laguppställningen" för då hade det väl varit solklart med antalet ulvar? Nu finns det utrymme för tvivel.

Fast om man inte vill avslöja hur många ulvar det är skriver man väl en lista på vilka roller som kan finnas med? Tänker att antingen är det bara en bybo eller så är det en miss från LL. Att medvetet skriva fel när rollistan är utskriven exakt vilka roller som finns med känns lite märkligt.
 
Om bybo i singularis så tror jag inte att det säger något. LL kan ju inte gärna (EDIT: oavsett antalet menar jag) skriva bybor i pluralis med den här "laguppställningen" för då hade det väl varit solklart med antalet ulvar? Nu finns det utrymme för tvivel.
Fast om man inte vill avslöja hur många ulvar det är skriver man väl en lista på vilka roller som kan finnas med? Tänker att antingen är det bara en bybo eller så är det en miss från LL. Att medvetet skriva fel när rollistan är utskriven exakt vilka roller som finns med känns lite märkligt.

Det jag tänkte var att LL kunde ha skrivit "Bybo/bybor" för att inte hinta om hur många ulvarna var.
 
Fast om man inte vill avslöja hur många ulvar det är skriver man väl en lista på vilka roller som kan finnas med? Tänker att antingen är det bara en bybo eller så är det en miss från LL. Att medvetet skriva fel när rollistan är utskriven exakt vilka roller som finns med känns lite märkligt.

Genom sig själv känner man andra? Säger Myrten som medvetet skrivit fel som LL:devil:. OT (eller?) så jag gjorde det kursivt.
 
@Matmissbrukaren vet inte när Myrten hade den, jag hade min senaste i januari. Försöker färga OT grönt nu. Nä, länkarna är gröna. Byter färg.

Jag hade inte The Hobbit, jag var the hobbit. Det var Lindgren som hade den leken. Min hette Midvinterblot och där fick man inte BOP:a. Sedan dess har det varit lite blandat. Paddi hade någon lek där man inte fick BOP:a.
 
För övrigt ska jag försöka vara betydligt mindre OT nu, eftersom jag tycker det var jobbigt att skriva in koden. Om ni inte kan läsa min rosa text ovan... så är det nog ingen förlust.
 
För att underlätta genom att vara tydlig med vad som är OT kanske vi ska använda samma färg? Grönt är dumt eftersom länkarna blir gröna, rött brukar väl ofta LL använda och är lite onödigt skarpt för OT tycker jag.
 
@Niyama

Tycker att den både du och jag använt nu, d v s purple, är lite "lagom". Min favorit rosa blev ju mindre bra. Se där nu skrev jag ett nytt OT-inlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 264
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 479
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 273
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 046
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jaktgolden eller jaktlabrador?
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp