Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har verkligen inte haft tid alls idag och känner mig trött i huvudet. Jag reagerar inte så mycket på Qs röst igår, den kändes genuin och tror inte hon hade riskerat att outa sig så som ulv.

Däremot så måste jag ju rösta så.

Ferrari röstar på Hemlig
Då hon röstade på Hedinn1 igår som var god. Och idag följer hon strömmen och lägger en tredjeröst på Tess. Jag vet inget om Tess roll men det känns som om det är lätt att rösta på henne när hon redan fått två röster.

@Lilltess

Jag läste det här inlägget av ferrari och reagerade på det, eftersom hon faktiskt röstade på Q dagen innan. Tänker att det är intressant att hon svänger så över natten.
 
@Lilltess

Jag läste det här inlägget av ferrari och reagerade på det, eftersom hon faktiskt röstade på Q dagen innan. Tänker att det är intressant att hon svänger så över natten.
Jag tror att jag förstår vad du menar men med tanke på den senaste leken färskt i minnet så vet jag inte vad jag ska tro.
Vilka är dina goda?
 
Jag tror att jag förstår vad du menar men med tanke på den senaste leken färskt i minnet så vet jag inte vad jag ska tro.
Vilka är dina goda?

Jag själv ;)

Och så Ferrari. Så det står mellan lilltess och hemlig då om det är tre onda.

Vad hände i förra leken?
 
Jag själv ;)

Och så Ferrari. Så det står mellan lilltess och hemlig då om det är tre onda.
Jag känner att det liksom är svårt att tro att du är god när det inte stämmer alls med min karta, cirkus karta, lilltess karta. Det gör ju att jag mer vågar tro att de är goda och inte du.. Men jag kanske är grundlurad.

Vad hände i förra leken?
 
Nä jag känner inte att Mirtai har övertygat mig om att hon är god när jag iaf vet min roll så mina röster får stå kvar. Ska ut med hundarna nu..
 
Grattis allihop! :banana::banana::banana::banana::banana:

Tack alla för en oerhört rolig lek. :D Givetvis är det här leken med enbart goda. Från början var tanken att den som kom på det skulle vinna, men @Lilltess förstörde ju det ganska direkt. ;) Så istället delade jag in er i två olika lag, vinstvillkoren var helt enkelt att när det stod 2-2 eller 3-1 så skulle leken vara slut. Jag lottade sedan vem som skulle bli käkad, för att göra det lite knepigare för er (och för att få slut på leken lite snabbare).

I lag A fanns:
Hedinn – lösmynt spion
Mirtai – ängel
Lenis – bybo
Cirkus – bybo
Lilltess – bybo


I lag B fanns:
Hemlig – bybo
Quarter4ever – välsignad
Blacksmithfarm – bybo
Bollen__ - bybo
Ferrari – siarlärling
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 535
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 497
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 278
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp