Bukefalos 28 år!

Så du tror att jag, Art och Ida är ulvarna då?
Ja om cirkus är siaren som jag då tror har siat ottilia god så är det nog så. iaf minst två av er ( det kan ju vara bara tre ulvar från början även om det inte känns så)
Är cirkus däremot ond så känner jag mig i stekpanneläge och då kan det vara på helt andra sätt
 
Uppdatering!

Det var fler ugglor som skränade och flaxade vilt, och djurskötarna hittade den här läskiga ugglan - den ser ju ut att kunna svälja en hel hand! - och flyttade på den.

The%20Great%20Potoo_zpsgdouwoow.jpg


(cirkus var ulv)

NattDL klockan 10.00!
 
Ja om cirkus är siaren som jag då tror har siat ottilia god så är det nog så. iaf minst två av er ( det kan ju vara bara tre ulvar från början även om det inte känns så)
Är cirkus däremot ond så känner jag mig i stekpanneläge och då kan det vara på helt andra sätt

Jag tror att du och dina kollegor hoppades på att jag i min noja skulle göra en sen röständring :p
 
Uppdatering!

Det var fler ugglor som skränade och flaxade vilt, och djurskötarna hittade den här läskiga ugglan - den ser ju ut att kunna svälja en hel hand! - och flyttade på den.

The%20Great%20Potoo_zpsgdouwoow.jpg


(cirkus var ulv)

NattDL klockan 10.00!

Åh hej och hå:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Ja det är bara att buckla på
feel free att rösta ut mig
Djävla cirkus!:rage: (:love:)
 
Tjaa, jag tror ju också att lyan har visat sig och att Q och Ottilia helt enkelt jobbar på sina Oscarstatyetter nu med pratet om att blivit lurade ;)

Så då hoppas vi att ängel (och siare för att bekräfta rollerna) lyckas under natten så att vi inte hamnar i jämn röstning imorgon igen... :nailbiting:
 
Tillägg: det kan möjligen vara så att Ottilia faktiskt är lurad (Q försvarade cirkus för hetsigt för att jag ska tro på att hon lurats) även om jag inte tror det, och att Q är ensam lurvig kvar. Men det tror jag inte, även om det vore teoretiskt möjligt
 
Tillägg: det kan möjligen vara så att Ottilia faktiskt är lurad (Q försvarade cirkus för hetsigt för att jag ska tro på att hon lurats) även om jag inte tror det, och att Q är ensam lurvig kvar. Men det tror jag inte, även om det vore teoretiskt möjligt

Haha, samma tanke precis :D Men det kan ju vara bra att ta ut Q först för säkerhets skull.

Hoppas jag blir käket inatt då. Eller ja, det vore ju bra om det misslyckades men tja, du fattar nog.
 
Tillägg: det kan möjligen vara så att Ottilia faktiskt är lurad (Q försvarade cirkus för hetsigt för att jag ska tro på att hon lurats) även om jag inte tror det, och att Q är ensam lurvig kvar. Men det tror jag inte, även om det vore teoretiskt möjligt
Jag tänker likadant.. Det gick väldigt fort för Q att sammanfatta Cirkus inlägg.
 
Om du mot förmodan är god, så kan det ju bara finnas en ulv kvar. Varför skulle de ha satsat på lottning om de var tre kvar och lyckades lura en god?
alltså jag vet ju min roll så med tanke på vd du skrev nu så har du absolut en poäng - jag vet med säkerhet att det inte var två onda som följde cirkus så det troligaste är faktiskt att det är endast en ulv kvar! Så frågan är helt enklt om den sista ulven inte hängde med när min sena röständring kom?
Dvs för mig kan lika gärna den sista ulven vara du eller Idahoe!
Artline har jag helt avskrivit som ond däremot - very very sorry!!!! @Artline !
 
alltså jag vet ju min roll så med tanke på vd du skrev nu så har du absolut en poäng - jag vet med säkerhet att det inte var två onda som följde cirkus så det troligaste är faktiskt att det är endast en ulv kvar! Så frågan är helt enklt om den sista ulven inte hängde med när min sena röständring kom?
Dvs för mig kan lika gärna den sista ulven vara du eller Idahoe!
Artline har jag helt avskrivit som ond däremot - very very sorry!!!! @Artline !

Så du tror inte det är Ottilia då? Alltså det är ju en aning skumt att du nu griper ett halmstrå för att få det till att jag eller Ida är ensam ulv kvar :p
 
Jag tänker likadant.. Det gick väldigt fort för Q att sammanfatta Cirkus inlägg.
Alltså ni har väl alla vetskap om att jag hinner kolla och skriva ganska fort? sedan hade jag ganska tidigt en fundering på cirkus som siare (vilket du mycket riktigt fattade @Artline ) jag hade även en fundering på om Niyama kunde vara det och jag har även funderat på om Ottilia kunnat vara det. Allt går att läsa i mina sammanställningar så det är inget jag kommer med bara för att.
Hade jag varit ond som letat efter en siare så hade jag väl inte velat haft bekräftelse på att jag var god ???
Men det är absolut helt ok att sia mig till imorgon @siaren om det kan hjälpa till att reda ut tankarna
 
Så du tror inte det är Ottilia då? Alltså det är ju en aning skumt att du nu griper ett halmstrå för att få det till att jag eller Ida är ensam ulv kvar :p
nej då jag vet bara vart jag har mig själv - jag menade bara att jag inte utesluter att det kan vara nån av er som är ensam kvar Ottilia kan absolut vara den en ensam ulv kvar nu vad jag vet
 
Alltså ni har väl alla vetskap om att jag hinner kolla och skriva ganska fort? sedan hade jag ganska tidigt en fundering på cirkus som siare (vilket du mycket riktigt fattade @Artline )
Jag tolkade snarare det inlägget som om du ville veta om du var siad. Om du trodde att Cirkus kunde vara siare så tycker jag att du borde ha reagerat så fort jag röstade på Cirkus.
 
Alltså ni har väl alla vetskap om att jag hinner kolla och skriva ganska fort? sedan hade jag ganska tidigt en fundering på cirkus som siare (vilket du mycket riktigt fattade @Artline ) jag hade även en fundering på om Niyama kunde vara det och jag har även funderat på om Ottilia kunnat vara det. Allt går att läsa i mina sammanställningar så det är inget jag kommer med bara för att.
Hade jag varit ond som letat efter en siare så hade jag väl inte velat haft bekräftelse på att jag var god ???
Men det är absolut helt ok att sia mig till imorgon @siaren om det kan hjälpa till att reda ut tankarna

Just därför är din röständring ganska anmärkningsvärd. Jag tror mer på att du är ond än att du fick tillfälligt hjärnsläpp och tolkade all information galet.

Och jo, klart du vill bli godförklarad om du är ond?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 388
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 547
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 111
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 935
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp