Bukefalos 28 år!

Jag tolkade snarare det inlägget som om du ville veta om du var siad. Om du trodde att Cirkus kunde vara siare så tycker jag att du borde ha reagerat så fort jag röstade på Cirkus.
jag trodde det fram till igår och ffa efter hennes kommentar att hon inte hade mig och Killaoe som troliga i lyan ihop -men inte så mycket efter det - du tog liksom taktpinnen efter igår -men cirkus var ju inte inne i leken så mycket . Men när man läste tillbaka så verkade det stämma jättebra ändå-precis som jag skrev innan mitt röstinlägg
 
Just därför är din röständring ganska anmärkningsvärd. Jag tror mer på att du är ond än att du fick tillfälligt hjärnsläpp och tolkade all information galet.

Och jo, klart du vill bli godförklarad om du är ond?
Absolut!! Men inte genom att verka siad som god ! För det kan bara en god bli !
 
Uppdatering!

Det är lugnt och tyst i voljärerna just nu. De flesta ugglor sover nog sött. Så nu kunde djurskötarna passa på med ännu en fika eftersom deras senaste blev störd.

sleeping-owl_zpskcw0vgdu.jpg



Kan vi köra DL idag klockan 21.00 istället för 21.30?
 
Uppdatering!

Det är lugnt och tyst i voljärerna just nu. De flesta ugglor sover nog sött. Så nu kunde djurskötarna passa på med ännu en fika eftersom deras senaste blev störd.

sleeping-owl_zpskcw0vgdu.jpg



Kan vi köra DL idag klockan 21.00 istället för 21.30?
21 fungerar bra :up:
 
Uppdatering!

Det är lugnt och tyst i voljärerna just nu. De flesta ugglor sover nog sött. Så nu kunde djurskötarna passa på med ännu en fika eftersom deras senaste blev störd.

sleeping-owl_zpskcw0vgdu.jpg



Kan vi köra DL idag klockan 21.00 istället för 21.30?
Yay! En lugn natt! :bump:

21 funkar fint för mig :)
 
Miniuppdatering!

Vi kör DagDL 21.00! Om någon känner att den inte hinner skjuter vi på det en halvtimme.
 
Bra jobbat ängeln!

Nu har det kört ihop sig redigt på jobbet så jag passar på under min skrivbordslunch att gå in för jag vet ärligt inte om jag kommer hinna någon annan gång idag.

Så dåligt jag har spelat och så grundlurat jag blev igår så förstår jag misstankarna mot mig. Jag var nästan säker på att artline var god igår men blev lurad av cirkus. Idag känner jag mis säker på att Artline är god och troligtvis siare med tanke på hur hon har pekat ut ulvar i det närmaste.

Jag tror att ulvarna låg lågt och inte ville vara någon av de första att rädda cirkus så därför tror jag att Q hoppade på och gamblade genom att ändra röst när jag gick på cirkus linje. med denna motivering röstar Ottilia på Quarter4ever
 
Jag har svårt att tänka mig att Niyama och Idahoe skulle vara onda med tanke på röstningen igår. Lika svårt har jag att tänka mig att Ottilia är god med tanke på hur hon lyfte fram att Cirkus kunde vara siare som siat mig. Men jag utesluter inte att Ottilia kan vara en lättlurad god även om det inte känns troligt.

Men jag tror faktiskt inte att en god Q hade blivit lurad av Cirkus, för jag tror att Q hade anat en röstkupp.Sedan tycker jag det är skumt av henne att försöka få Niyama och Ida misstänkta efter röstningen med hennes teori om att de kan vara ulvar som inte hann med att ändra.

Artline röstar på Quarter4ever
Jag tror helt enkelt att lyan försökte sig på en röstkupp igår
 
Jag vidhåller mina tankar från igår kväll. Jag tror att lyan visade sig och gamblade på lottning. Just som Q sa hon brukade göra som ond O_o
Jag håller Artline för god sedan tidigare och Niyama för god efter gårdagen. Jag tycker röstningen igår plus Qs desperata försök att rädda cirkus och tro att hon var siare tyder på att hon är lurvig. Och att hon missade röstkuppen som hon pratade så mycket om att hon var rädd för innan.
Jag tror att Ottilia också är lurvig baserat på gårdagens röstning och hur hon tänkte kring cirkus och Artline, men är inte lika säker där, det skulle ju kunna vara så att Q är ensam ulv kvar. Men som sagt mer troligt att Ottilia försöker göra en cirkus och skaffa sig alibi genom att lägga första rösten på Q.

Jag kan lika gärna rösta nu jag med.
Baserat på ovanstående:

Idahoe röstar på Quarter4ever
 
Röstlista DL 5 21.00

12.49 Ottilia röstar på Quarter4ever
14.09 Artline röstar på Quarter4ever
14.19 Idahoe röstar på Quarter4ever

Quarter4ever: 3
 
Bra att ängeln även inatt skyddade rätt!:up: Alltid något att glädja sig över!
Jag tro nog att det sitter minst en ulv och skrattat rått nu när alla går efter mig
Jag tror att Ottilia kan vara ulv - men kan faktiskt också vara en lurad god - se mina tankar längre ner ang Niyama
Men det har varit en hel del konstiga resonemang i leken samt att hon verkat rätt säker på antal ulvar i leken?
Och eftersom hon så självklart antagit att det är 4 ulvar så är jag böjd att tro att det kan vara så
Jag vet ju vart jag har mig själv och om det är en ulv till utöver Ottilia eller om även Ottilia är god - så tror jag att det är Niyama som är den ulven.
Som ensam ulv efter cirkus åkte så borde Niyama vara väldigt nöjd med att jag kom med min röständring så hon inte blev avslöjad på kuppen:cautious:
Och cirkus har jag en gås oplockad med :mad: det gör liksom ont att få stekpannor i huvudet :o

Så för att peka på den ulv som jag är rädd kan spela hem det åt de onda i denna leken så väljer jag att rösta på Niyama.
Främst för att hennes kommentarer efter DL som visat att hon nog inte bara anat utan vetat att tex Lenis var god, sedan försökte hon förvilla med att MM kunde vara en frånvarande siare- men iofs efter DL - så inget försök att vända opinionen så sett- men ser ju lagomt oskyldigt ut .
Skulle det dessutom vara så att även Ottilia är god så är jag än mer böjd att tro att Niyama är ond som tyckte det var fantastiskt med två goda som följde cirkus igår mot Artline riktigt snyggt spelat i så fall måste jag medge! :bow:

Jag hoppas att jag har fel och att det bara är en ulv kvar för då gör det inte så mycket att jag åker :)
Är det 2 kvar så är jag rädd att vi har en vinst för onda efter käket :crazy:
Med ovanstående teori

quarter4ever röstar på Niyama
 
Bra att ängeln även inatt skyddade rätt!:up: Alltid något att glädja sig över!
Jag tro nog att det sitter minst en ulv och skrattat rått nu när alla går efter mig
Jag tror att Ottilia kan vara ulv - men kan faktiskt också vara en lurad god - se mina tankar längre ner ang Niyama
Men det har varit en hel del konstiga resonemang i leken samt att hon verkat rätt säker på antal ulvar i leken?
Och eftersom hon så självklart antagit att det är 4 ulvar så är jag böjd att tro att det kan vara så
Jag vet ju vart jag har mig själv och om det är en ulv till utöver Ottilia eller om även Ottilia är god - så tror jag att det är Niyama som är den ulven.
Som ensam ulv efter cirkus åkte så borde Niyama vara väldigt nöjd med att jag kom med min röständring så hon inte blev avslöjad på kuppen:cautious:
Och cirkus har jag en gås oplockad med :mad: det gör liksom ont att få stekpannor i huvudet :o

Så för att peka på den ulv som jag är rädd kan spela hem det åt de onda i denna leken så väljer jag att rösta på Niyama.
Främst för att hennes kommentarer efter DL som visat att hon nog inte bara anat utan vetat att tex Lenis var god, sedan försökte hon förvilla med att MM kunde vara en frånvarande siare- men iofs efter DL - så inget försök att vända opinionen så sett- men ser ju lagomt oskyldigt ut .
Skulle det dessutom vara så att även Ottilia är god så är jag än mer böjd att tro att Niyama är ond som tyckte det var fantastiskt med två goda som följde cirkus igår mot Artline riktigt snyggt spelat i så fall måste jag medge! :bow:

Jag hoppas att jag har fel och att det bara är en ulv kvar för då gör det inte så mycket att jag åker :)
Är det 2 kvar så är jag rädd att vi har en vinst för onda efter käket :crazy:
Med ovanstående teori

quarter4ever röstar på Niyama

:laugh:
Om jag hade något tvivel på Qs ondhet så suddades dessa ut nu. Jag kan omöjligt tänka mig att en god Q dels missar vad cirkus försökte med igår och dels på riktigt tror att jag är ond.

Niyama röstar på q4
för att jag tror lyan visade sig igår.
 
:laugh:
Om jag hade något tvivel på Qs ondhet så suddades dessa ut nu. Jag kan omöjligt tänka mig att en god Q dels missar vad cirkus försökte med igår och dels på riktigt tror att jag är ond.

Niyama röstar på q4
för att jag tror lyan visade sig igår.
Och du ser än mer ut som en överförtjust ulv som ser alla planer gå i lås:cautious:
Skitbra spelat!:D
 
Röstlista DL 5 21.00

12.49 Ottilia röstar på Quarter4ever
14.09 Artline röstar på Quarter4ever
14.19 Idahoe röstar på Quarter4ever
18.12 quarter4ever röstar på Niyama
18.21 Niyama röstar på q4


Quarter4ever: 4
Niyama 1
 
alla har röstat
Jag vet inte vad sjutton jag mer kan anföra till mitt försvar för att få er andra att inse att ni är på väg att bli totallurade idag:crazy:
Som sagt hoppas det bara är en ulv kvar för då tror jag nog att goda ror hem detta oavsett om jag åker
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 536
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 090
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 902
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp