Bukefalos 28 år!

Uppdatering!

När djurskötarna fikat klart tog de tag i sitt arbete igen. Snart måste de ju ha rensat ut de ugglor som inte borde visas publikt. Men inte än visade det sig. Även om den inte såg helgalen ut tog de bort den för säkerhetsskull.

hqdefault_zps3sirtna1.jpg


(quarter4ever var bybo)

NattDL klockan 10.00!
 
Uppdatering!

När djurskötarna fikat klart tog de tag i sitt arbete igen. Snart måste de ju ha rensat ut de ugglor som inte borde visas publikt. Men inte än visade det sig. Även om den inte såg helgalen ut tog de bort den för säkerhetsskull.

hqdefault_zps3sirtna1.jpg


(quarter4ever var bybo)

NattDL klockan 10.00!

Jag SA ju det !!
heja goda - ro hem detta nu!!
 
Stod det mellan två onda igår? Men om Art inte är siare, som det sett ut som, varför har ingen annan gjort anspråk på den rollen (förutom ulven cirkus)?

Planerade ulvarna inte alls att försöka rädda C, utan det blev en positiv överraskning att det var nära att lyckas? Var skeptisk till Ida innan och då kanske hon är ulv ändå?
 
Stod det mellan två onda igår? Men om Art inte är siare, som det sett ut som, varför har ingen annan gjort anspråk på den rollen (förutom ulven cirkus)?

Planerade ulvarna inte alls att försöka rädda C, utan det blev en positiv överraskning att det var nära att lyckas? Var skeptisk till Ida innan och då kanske hon är ulv ändå?
Varför hade jag offrat mina kollegor om jag vore ond? :confused:
 
Känner desamma :crazy: Jag tror fortfarande att du och Ida är goda med tanke på att ni inte röstade på mig igår. Du är den jag håller som godast med tanke på att nojade inför röstningen igår. Ida verkade lite väl säker så hon kan ha facit.

Troligen är det bara en ond kvar, hoppas jag. Då är det Ottilia som blir över.
 
Känner desamma :crazy: Jag tror fortfarande att du och Ida är goda med tanke på att ni inte röstade på mig igår. Du är den jag håller som godast med tanke på att nojade inför röstningen igår. Ida verkade lite väl säker så hon kan ha facit.

Troligen är det bara en ond kvar, hoppas jag. Då är det Ottilia som blir över.

Mm, tror också på en ond kvar. Men jag nojar över vem. Du måste vara den jag tror, annars förtjänar den riktiga innehavaren av rollen att lynchas :p

Jag reagerade på Idas inlägg vid röstningen igår vet jag.
 
Jag vet ju inte (lär visa sig om en kvart sannolikt), men i "skarpt läge " som detta då är, så är det väl lika troligt att cirkus är ulv som försöker bluffa sig fri, som att hon är siare som är övertydlig för att rädda sig?

Detta reagerade jag på av Ida. Alltså, jag nojade också men såg det ändå som troligare att cirkus bluffade. Det är något i formuleringen som skaver. Men Ottilia är typ lika skum.

Och jag hade brutalt fel om Q så jag borde väl bara gräva ned mig :turd:.

Siaren borde ju veta nu, uppenbarligen kan ju inte Q varit siad och ingen dog :confused:.
 
Uppdatering!

Eller vänta nu lite… Nu är det knäpptyst ute i voljärerna. Kan det månntro tänkas att djurskötarna lyckats slutföra sin uppgift? De går snabbt igenom varje fågel igen och jajamen! Bara de ”normala” ugglorna återstår. Nu är det frid och fröjd, och parken öppnas omedelbart igen.


GRATTIS GODA!!
(Och ja, ulvarna och jag kom överens om att luras lite nu när de förlorade :p)

Och så lite glada ugglor :D

ucFaUzM.jpg



tumblr_n6emyzNVFx1rcreq5o4_500.jpg



69f43c010954985053bbd90fe53fdf5c.jpg

(Sorry stora bilder)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 361
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 580
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 461
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 101
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp