Jag misstänkte att Niyama var ängeln eftersom hon skrev ett inlägg precis innan uppdateringen. Nu förstår jag varför du frågade Niyama varför du trodde hon skulle bli käk :D Jag hade alltså rätt om att det handlade om nattens val :p:o

Jag trodde hon var ängel när hon frågade om det, men sen trodde jag ond ett tag innan DL igår. Sen försökte jag visa Ida att jag förstått att hon är ängel, såg du det @Idahoe ?
 
det var ida som var ängel
men jag trodde på Niyama i slutet

Men jag får ju ändå säga att det var Idahoe och Artline jag trodde hade de goda ledande rollerna från scratch- jag bara vände på deras roller :angel::banghead:
tääääänk om vi lyckats käka siaren igen
vilken annan lek det kunnat bli
Och så här är det bara va det går inte att vinna med mig som sista ulv ( eller ens för den delen som överlevande ulv efter DL 3 ) ,men jag njuter personligen över att det tog till efter DL4 innan någon egentligen ens på riktigt började fundera över mig- det är inte ofta!

och jag hade verkligen ingen aning om vem MM var - på riktigt!
Dessa feromoner och annat som stör när man blir lite ... intresserad...:o av en annan - jag är inte van!!
Är mer eller mindre som en tonåring så att jag missade en DL var helt sanningsenligt för att flörten ringde :o:D:love:
Vad surt det hade varit att bli käk första natten :D Första gången jag är siare (förutom någon enstaka sia, jag har nog varit byfåne en gång)

Du är tydligen skummast är du är god :p
 
Jag var lite sugen på att sia Q första natten men det kändes tråkig då hon skulle ha blivit siad första natten i förra leken.

Sedan ville jag inte sia Niyama eller Cirkus första natten heller då de också ofta blir siade först.
 
Jag var lite sugen på att sia Q första natten men det kändes tråkig då hon skulle ha blivit siad första natten i förra leken.

Sedan ville jag inte sia Niyama eller Cirkus första natten heller då de också ofta blir siade först.
Och jag tänkte att siaren skulle sia mig direkt - då hade nog onda vunnit ..:p:cool:
 
Ang. det där att jag inte såg Lobelias röst som jag till slut förklarade varför men sen tog bort för att jag kom på att det skulle kunna påverka i leken (jag vet inte hur det funkar med ignorering och PM, så om nån inte redan fattat det så hade det kanske blivit uppenbart att vi båda inte är i lyan). Jag tycker att vanligtvis brukar det ju accepteras om man säger att nånting berodde på något utanför leken och jag försökte upprepa att det är så, på riktigt. Jag ville inte skriva att jag hade Lobelia på ignore för det ser bara otrevligt ut, men jag tröttnade när jag såg inlägget:
Hur många gånger ska jag förklara att jag inte tror dig för att du ska förstå det?
Och skrev då ut att anledningen till att jag inte såg det var att hon är på ignore, jag klickade hela tiden på "visa ignorerat innehåll" så det var inte så att jag hade tänkt gå igenom leken och ignorera en spelare helt. Men uppenbarligen missade jag att klicka där just då. Sen tog jag bort ignoreringen för att inte missa igen.

Jag tog illa upp för att jag tyckte att jag klargjorde att anledningen till att jag inte såg rösten inte har med spelet att göra, att det finns en annan enkel förklaring.
 
Ang. det där att jag inte såg Lobelias röst som jag till slut förklarade varför men sen tog bort för att jag kom på att det skulle kunna påverka i leken (jag vet inte hur det funkar med ignorering och PM, så om nån inte redan fattat det så hade det kanske blivit uppenbart att vi båda inte är i lyan). Jag tycker att vanligtvis brukar det ju accepteras om man säger att nånting berodde på något utanför leken och jag försökte upprepa att det är så, på riktigt. Jag ville inte skriva att jag hade Lobelia på ignore för det ser bara otrevligt ut, men jag tröttnade när jag såg inlägget:

Och skrev då ut att anledningen till att jag inte såg det var att hon är på ignore, jag klickade hela tiden på "visa ignorerat innehåll" så det var inte så att jag hade tänkt gå igenom leken och ignorera en spelare helt. Men uppenbarligen missade jag att klicka där just då. Sen tog jag bort ignoreringen för att inte missa igen.

Jag tog illa upp för att jag tyckte att jag klargjorde att anledningen till att jag inte såg rösten inte har med spelet att göra, att det finns en annan enkel förklaring.
Jag är så naiv så jag tar nog alltid förgivet att alla talar sanning när de säger att de inte såg rösten.

Jag talade också sanning när jag sa att jag tänkte byta röst i första DL men hann inte.. Jag tänkte rösta på Ida pågrund av hennes röst på Ottilia men jag kunde inte få fram varför Ida skulle vara ond pågrund av det.

Sedan väntade jag på att något annat skulle kännas skumt samt letade efter någon annan att rösta på. När Q sedan fick tre röster så släppte jag det. Jag hade ingen tanke på att Q skulle rädda sig själv förens jag såg att klockan var 22:00. Då slog det mig att Q inte hade räddat sig själv och strax efter så kom rösten.

I panik började jag igen fundera på om jag skulle ändra men kände att jag aldrig skulle hinna det och skulle jag ändra så skulle jag även ta ställning till om jag trodde Q vore ond eller inte.
 
Jag är så naiv så jag tar nog alltid förgivet att alla talar sanning när de säger att de inte såg rösten.

Jag kan ju tänka mig att man kan ljuga om det handlar om något som påverkar väldigt mycket, att man själv borde bli väldigt misstänkt om man faktiskt röstar på ett visst sätt trots att man har sett något som tyder på att man inte borde göra så. Men det var ju inte ens så här.

Och om någon skriver hur tydligt som helst att det fanns en annan anledning som inte handlar om spelet så känner jag väl att det är schysstast att köpa det (i alla fall utåt sett, sen kan man ju tänka vad man vill).
 
Förresten @Artline att du vågade hålla mig som god (eller i alla fall inte så misstänkt) när du inte siade mig O_o. Jag trodde jag skulle bli misstänkt när jag var så pass sen att haka på mot MM, men jag ville avvakta och se om det kom någon rimlig invändning.
 
Förresten @Artline att du vågade hålla mig som god (eller i alla fall inte så misstänkt) när du inte siade mig O_o. Jag trodde jag skulle bli misstänkt när jag var så pass sen att haka på mot MM, men jag ville avvakta och se om det kom någon rimlig invändning.
Det kändes som du och Lobelia var två goda som hakat upp er på varandra. Även om det kändes skumt att att du väntade på att rösta på MM så kändes ändå Cirkus och Ida mer skumma eftersom de hängde på tidigt mot MM eftersom ulvarna är de som tidigast ser om någon av dem har blivit siade.

Hade du varit ond så hade du även kommit undan med att rösta på Lobelia, du hade kunnat försöka få lynchen att vändas ditåt.
 
Tack @Sasse för en kul lek!
Det är fan inte lätt att överleva som siad ulv - men jag gjorde så gott jag kunde.

JAG HAR HITTAT MIN KATT SOM VARIT BORTA I TRE MÅNADER! :banana::banana::banana::banana::bump::bump::bump::bump::bump:
Jag vet jag vet!!!! Katten är ju så man blir tårögd! ( ja här har det fällts flera kan jag lova! )
Sedan tycker jag att du gjorde en riktigt bra föreställning igår :heart
Du har min oscar i hyllan:love:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 636
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 284
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp