Jag tänkte att cirkus skrev en hel del vettigt tidigare idag. Sen gick jag tillbaks och läste och insåg att hon inte skrivit mycket alls... En ulv som försöker verka delaktig utan att egentligen säga så mycket?
vad var det du tyckte lät vettigt då är min fråga? :)
 
Jag tror det verkar som de flesta kommit fram till att jag kan vara antingen god eller ond? :D
Naturligtvis finns det några spelare som VET men jag la en andraröst för att jag inte gillar när slumpen ska avgöra för det gör:
1. Det blir svårare att utläsa något från DL1.
2. Det är rätt riskabelt att låta slumpen avgöra iom att viktiga roller kan ha en röst på sig.
3. Darling @Lenis fick inte spunk när jag la min röst och hade hon varit något viktigt så hoppas jag hon hade gjort det.
4. Jag är inte superledsen över att GL bemannades med en gång för då kommer info ut snabbare.

Så du menar att du tillhör mitt tredje alternativ - dvs de som inte gör varken si eller så? :)
 
Fast det VAR ju luddigt! Jag vet ff inte vad du EXAKT frågar mig? :)
Alltså
klartext

onda gör si
goda gör så
de två sidorna av myntet i ulvlekarna och man vet inte vilket som är rätt
Sedan kan både onda och goda göra ditten som ett tredje alternativ utan att det är för att de är just goda eller onda ?
Blev det oluddigare?:laugh:
 
Alltså
klartext

onda gör si
goda gör så
de två sidorna av myntet i ulvlekarna
Sedan kan både onda och goda göra ditten som ett tredje alternativ utan att det är för att de är just goda eller onda ?
Blev det oluddigare?:laugh:
Ja jo, men vad tycker du jag ska svara? ;)
Som ond hade jag ju inte tyckt att det var bra att GL bemannades men åas så hade jag ju gillat att lyncha en god då. :p

Jag är rädd att du får fortsätta sväva i ovisshet. :D
 
Alltså
klartext

onda gör si
goda gör så
de två sidorna av myntet i ulvlekarna och man vet inte vilket som är rätt
Sedan kan både onda och goda göra ditten som ett tredje alternativ utan att det är för att de är just goda eller onda ?
Blev det oluddigare?:laugh:
Och ja, jag hatar slumpen i största allmänhet så ja, alternativ 3. :D
 
Ja jo, men vad tycker du jag ska svara? ;)
Som ond hade jag ju inte tyckt att det var bra att GL bemannades men åas så hade jag ju gillat att lyncha en god då. :p

Jag är rädd att du får fortsätta sväva i ovisshet. :D
ja det är en omöjlig fråga att besvara - det inser jagO_o
 
Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag igen. Jag ska till stallet och har med mig en kompis som säkert inte uppskattar att jag ulvleker speciellt intensivt. :p Jag brukar vara klar typ 21 så det blir tight om tid om jag ska rösta efter det... men jag tänker att jag kollar till mobilen lite nu och då under kvällen för att se vartåt det barkar.

Jag har börjat forma mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller men det finns en cell i mitt exceldokument som är tom: fios. Jag sökte i tråden och ser inte några riktiga egna tankar och teorier där, utan mest medhåll med andras tankar (utöver inlägg #172 om ängellärlingen) vilket får min, i och för sig väldigt okalibrerade, ulvradar att plinga. Det känns inte som att hon letar efter ulvar. Därför:

xfie röstar på fio
 
Emro missar att rösta

@Emro Vart hade du lagt din röst igår tror du? Skulle vara intressant att veta hur du hade gjort? :) och varför?

Jag vet faktiskt inte hur jag hade röstat igår. Det fanns inte något direkt misstänkt innan DL så förmodligen någon form av BoP. Jag hade inte velat haka på något eventuellt drev med risk för att en god skulle kunna drabbas.
 
Jag vet inte om jag har möjlighet att skriva mer pga jobbar nu och fram till DL.

I nuläget röstar jag på LenaH för jag tror hon spelar ett högt spel som ulv.

Qitis och bollen__ är några jag vill klura mer på och vad de har för koppling eller brist på koppling till varandra.

Emro röstar på LenaH
 
går igenom resten medans jag väntar på vetskap med vad som händer med operation av förälder
tilägg: eftersom det gått typ 2 timmar sedan jag började på detta inlägget : Nä det går inte bra :cry: det handlar om liv och död så ta detta inlägget för vad det är ofullständigt och tankar lösa det är OK att lyncha mig om ni vill


Artline

Madalitso
qitis
det är ju jag! Där är jag lugn :D för jag vet iaf vart jag har mig själv :up:

fio hm hon är tydlig med att hon inte vill lägga en andraröst när hon röstar på bollen___ samtidigt funderar hon över min fadäs att skriva fel namn med vem som har en röst efter cirkus kommit med sin input . Ingen fundering på varför jag inte ville skriva Madagaskar (:D) med en röst i så fall? kan ju vara lika ulvigt det med tänker jag?:p Fio är svårbedömd som vanligt . hon kan vara si eller så för att skriva klartext :laugh:

bollen__

Emro jättesvårt att veta vart man har hen . noterar att hen har funderingar kring att ulvar bör göra si eller så- men det är svårt med återvändare - Då lekarna var annorlunda förr mot nu i hur man uttryckte sig och funderade bla . Stort frågetecken för mig
 
lägger en röst så den är gjord så det inte missas

qitis röstar på Emro
för om inte cirkus och/ eller xfie är det så är det minsann ulvigt att haka i sådana tankar som de två framfört
och än mer ulvigt att gå på LenaH i rösten i förlängningen
(skitkass teori- men allt jag förmår just nu )
 
Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag igen. Jag ska till stallet och har med mig en kompis som säkert inte uppskattar att jag ulvleker speciellt intensivt. :p Jag brukar vara klar typ 21 så det blir tight om tid om jag ska rösta efter det... men jag tänker att jag kollar till mobilen lite nu och då under kvällen för att se vartåt det barkar.

Jag har börjat forma mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller men det finns en cell i mitt exceldokument som är tom: fios. Jag sökte i tråden och ser inte några riktiga egna tankar och teorier där, utan mest medhåll med andras tankar (utöver inlägg #172 om ängellärlingen) vilket får min, i och för sig väldigt okalibrerade, ulvradar att plinga. Det känns inte som att hon letar efter ulvar. Därför:

xfie röstar på fio

Ja alltså det har inte funnits så mkt att leta efter direkt efter det lilla som hänt. Ingen direkt info finns i leken heller så det är ju svårt att utesluta någon oxå..
 
Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag igen. Jag ska till stallet och har med mig en kompis som säkert inte uppskattar att jag ulvleker speciellt intensivt. :p Jag brukar vara klar typ 21 så det blir tight om tid om jag ska rösta efter det... men jag tänker att jag kollar till mobilen lite nu och då under kvällen för att se vartåt det barkar.

Jag har börjat forma mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller men det finns en cell i mitt exceldokument som är tom: fios. Jag sökte i tråden och ser inte några riktiga egna tankar och teorier där, utan mest medhåll med andras tankar (utöver inlägg #172 om ängellärlingen) vilket får min, i och för sig väldigt okalibrerade, ulvradar att plinga. Det känns inte som att hon letar efter ulvar. Därför:

xfie röstar på fio
Det kanske bara är för att det är så totalt tvärt emot mig men att ha mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller dag 2 när det typ inte finns någon info att gå på tycker jag känns lite som någon som isåfall sitter i lyan och åteminstone har koll på vilka som är goda O_o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 249
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 241
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 038
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp