lägger en röst så den är gjord så det inte missas

qitis röstar på Emro
för om inte cirkus och/ eller xfie är det så är det minsann ulvigt att haka i sådana tankar som de två framfört
och än mer ulvigt att gå på LenaH i rösten i förlängningen
(skitkass teori- men allt jag förmår just nu )

Jag vet att du har tankarna på annat håll - men detta förstår inte jag.

Vad är det jag och xfie gjort som är ulvigt?
 
Jag vet att du har tankarna på annat håll - men detta förstår inte jag.

Vad är det jag och xfie gjort som är ulvigt?
DU var ulvig som hakade i xfies tankar om mig och bollen__ förlåt för otydlighet
och emro är ulvig som röstar på LenaH .
blev det tydligt ?
 
Jag tänkte faktisk ägna kvällen åt att umgås med sambon, som varit tålmodig när jag ulvlekt dom senaste veckorna, så jag tänkte rösta nu, och sen dyka in igen vid dl.

Madalitso röstar på Cirkus för att inlägg som verkar vettiga när man läser dom snabbt, men sen inte innehåller så mycket vid närmare granskning kan vara en ulv som är väldigt duktig på att verka vara med och teoriar utan att egentligen vara det.
 
Det kanske bara är för att det är så totalt tvärt emot mig men att ha mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller dag 2 när det typ inte finns någon info att gå på tycker jag känns lite som någon som isåfall sitter i lyan och åteminstone har koll på vilka som är goda O_o

Det var mest ett uttryck, slarvigt skrivet kanske. :) det jag menar är att jag har hypoteser om alla utifrån vad de har skrivit men att jag inte kunde sätta någonting alls på fio pga att hon mest hållt med andra/skrivit OT.
 
Det var mest ett uttryck, slarvigt skrivet kanske. :) det jag menar är att jag har hypoteser om alla utifrån vad de har skrivit men att jag inte kunde sätta någonting alls på fio pga att hon mest hållt med andra/skrivit OT.
Okej, då förstår jag lite bättre :) jag fattar dock inte hur du fått ihop hypoteser redan nu heller men :rofl: det är nog mer jag som inte fattar något förrän kanske när leken är över :p
 
Det var mest ett uttryck, slarvigt skrivet kanske. :) det jag menar är att jag har hypoteser om alla utifrån vad de har skrivit men att jag inte kunde sätta någonting alls på fio pga att hon mest hållt med andra/skrivit OT.

Hypoteser om vad? Det har ju inte hänt något mer än att Lenis blev utröstad vilket du höll Lenah skum för att hon la en andraröst. Min hypotes om det har jag redan skrivit om. Sen blev mirtai käk och jag vet inte vad jag ska ha för hypotes om det? Sen har det pratats om att det förmodligen inte kom ut så mkt info till goda lyan, eventuellt vem ängeln skyddar..

Alltså jag är van vid att alla nya röstar på mig i början för att jag inte drar mig för att sticka ut i början eller säga något som sticker ut men inte för att jag inte har hypoteser om någon efter dl 1 liksom ? :meh:
 
DU var ulvig som hakade i xfies tankar om mig och bollen__ förlåt för otydlighet
och emro är ulvig som röstar på LenaH .
blev det tydligt ?

Aha så det är ulvigt att spinna vidare på någon annans tanke? Hon var rätt otydlig i att det var nån sorts allmän förvirring och jag tänkte på en möjlighet att den hade kunnat uppkomma helt enkelt. Med dig i lyan är det inte det minsta osannolikt att få för sig att rösta på en rookie. Jag själv har bara gjort det när jag varit ulv. Just saying.
 
Jag tänkte faktisk ägna kvällen åt att umgås med sambon, som varit tålmodig när jag ulvlekt dom senaste veckorna, så jag tänkte rösta nu, och sen dyka in igen vid dl.

Madalitso röstar på Cirkus för att inlägg som verkar vettiga när man läser dom snabbt, men sen inte innehåller så mycket vid närmare granskning kan vara en ulv som är väldigt duktig på att verka vara med och teoriar utan att egentligen vara det.

Och dina teorier under dagen idag är ju precis vad du brukar prestera som god.
Dessutom att inte ens precisera av vad jag skrivit som verkar ulvigt får mig att fundera på dig i allra högsta grad.

Tillägg - du har presterat samma teori om mig i typ tre i stort sett identiska inlägg.
 
DL2

18.11 xfie röstar på fio
18.17 Emro röstar på LenaH
19.45 qitis röstar på Emro
20.38 Madalitso röstar på Cirkus
 
Jag tänker lite som xfie att en ängel med bara 3 skydd kanske sparar dom så att den t.ex. kan skydda siaren om den får korn på hem (nu käkade ju tyvärr siaren i natt, men det kunde ju inte ängeln förutse). Visst att det kan vara bra för goda lyan att veta, men jag vet inte jag....

Varför skulle ängeln ha gjort så?
Finns exakt noll skäl skulle jag säga - för att goda lyan ska ha en chans att få ut info så måste de ju veta nån säkert god och den absolut enda de kan vara säker på efter en nattDL är om ängeln skyddat sig själv.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Jag kan ju inte påstå att jag har stenkoll men jag tror jag hajade @qitis spel igår även om det kan vara bluffstopp där naturligtvis men min röst lär inte hamna på q idag iaf.
 
Varför skulle ängeln ha gjort så?
Finns exakt noll skäl skulle jag säga - för att goda lyan ska ha en chans att få ut info så måste de ju veta nån säkert god och den absolut enda de kan vara säker på efter en nattDL är om ängeln skyddat sig själv.
Det och faktiskt även fifflaren om den följt oskrivna regler. Har GL flyt med det så kan de skicka info om den ena till den andra.
 
men det har jag ju inte gjort? :idea:
Nu tappade du mig eller så är jag bara heltuppovhner vänd pga IRL så jag bara inte fattar?

Nä inte du, men om du och bollen sitter i lyan tillsammans så är ju min tanke fullt applicerbar. Såna idéer kommer inte vem som helst på. Förra leken satte du en rookie i lyan och en av tankarna var ju att rookies normalt är lite i karantän - dvs enligt de oskrivna reglerna så lynchas inte de så tidigt.
 
Nä inte du, men om du och bollen sitter i lyan tillsammans så är ju min tanke fullt applicerbar. Såna idéer kommer inte vem som helst på. Förra leken satte du en rookie i lyan och en av tankarna var ju att rookies normalt är lite i karantän - dvs enligt de oskrivna reglerna så lynchas inte de så tidigt.
ok det köper jag
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp