Hypoteser om vad? Det har ju inte hänt något mer än att Lenis blev utröstad vilket du höll Lenah skum för att hon la en andraröst. Min hypotes om det har jag redan skrivit om. Sen blev mirtai käk och jag vet inte vad jag ska ha för hypotes om det? Sen har det pratats om att det förmodligen inte kom ut så mkt info till goda lyan, eventuellt vem ängeln skyddar..

Alltså jag är van vid att alla nya röstar på mig i början för att jag inte drar mig för att sticka ut i början eller säga något som sticker ut men inte för att jag inte har hypoteser om någon efter dl 1 liksom ? :meh:
Skönt att det inte bara är jag som inte riktigt får ihop det där med hypoteser..
 
Jag är väl lite traditionell av mig så jag låter @Emro s röst på mig passera, jag bjöd ju in till det med den enda andrarösten igår. :p

@xfie har ju en hel massa teorier på gång så oavsett om det är en ond som fejkar eller en god som gräver så säger jag heja och lämnar också därhän.

@cirkus skiter jag alltid i ;) första dagarna då jag inte kan läsa henne alls förrän det finns mer att gå på så då har jag @fio @Madalitso @Artline och @bollen__ kvar så jag får väl fundera på vem som kan sitta i lyan för alla lär väl inte göra det.

@fio - du brukar inte vara fullt så här nollställd ens dag 2, sitter du och funderar på hur du ska fejkleta ulvar?
 
Äh, jag gillar ju ströröster ännu mindre än drev så jag kör vidare i samma anda som igår:

LenaH röstar på fio för även om hon inte gillar dag 1 & 2 så brukar hon iaf ställa frågor och ha ideer om vad som hänt, nu tycker jag hon lutar sig lite väl tillbaka och gömmer sig bakom polisongerna kanske?
 
DL2

18.11 xfie röstar på fio
18.17 Emro röstar på LenaH
19.45 qitis röstar på Emro
20.38 Madalitso röstar på Cirkus
21.17 LenaH röstar på fio
 
Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag igen. Jag ska till stallet och har med mig en kompis som säkert inte uppskattar att jag ulvleker speciellt intensivt. :p Jag brukar vara klar typ 21 så det blir tight om tid om jag ska rösta efter det... men jag tänker att jag kollar till mobilen lite nu och då under kvällen för att se vartåt det barkar.

Jag har börjat forma mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller men det finns en cell i mitt exceldokument som är tom: fios. Jag sökte i tråden och ser inte några riktiga egna tankar och teorier där, utan mest medhåll med andras tankar (utöver inlägg #172 om ängellärlingen) vilket får min, i och för sig väldigt okalibrerade, ulvradar att plinga. Det känns inte som att hon letar efter ulvar. Därför:

xfie röstar på fio

Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
 
Men jag minns ju en tant i förra leken som blev arg när jag sa samma sak till henne efter dag 3 🙄
 
Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Själv tvekade jag mellan dem men andraröster ftw! :D
 
Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Det undrar faktiskt jag också
 
Den som sa det hen var det (angående andraröster)
Jag kan inte alls se det lurviga i fio och med tanke på att Lena glatt la en andraröst även igår och då på en (som vi nu vet) god så kan det ju faktiskt var hon som har de lurviga polisongerna
bollen__ röstar på LenaH

(Edit : ändrade formulering lite)
 
Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
varför rikta strålkastaren speciellt mot Artline blir ju min motfråga?
Det finns väl ändå ingen drällrad till lyan med info i denna leken?? som heller kan riktas till goda?
citerar LL lekstart för jag blir nojjig!!
O_o

Goda roller
*Ängellärling – kan skydda tre gånger under leken. Nattdl.
*Siarlärling - kan sia varannan natt med start natt 1. Nattdl.
*Röstfifflare – kan varje dag avlägga en extra röst som pm:as till LL (behöver inte vara samma som i tråden). Dagdl.
*Brevbärare – har tre paket att dela ut: en sia, ett beskydd, en extra röst (får användas i valfri ordning). Om paketen tar slut får hen tre nya (likadana). Dagdl.
*Bybor - har inga specialförmågor.

Åskådare - döda goda får prata med varandra och får all spioninfo. Efter varje natt väljer de en deltagare som får ta del av en spionrad (får ej välja samma person två nätter i rad). Raden når mottagaren så fort åskådarna gjort sitt val och jag hunnit se det, men valet ska vara gjort senast till kommande dagdl.

Onda roller
Ulvar - kan käka varje natt. Nattdl.

varför känns det som jag fattar nada???:banghead::banghead::banghead:
 
Den som sa det hen var det (angående andraröster)
Jag kan inte alls se det lurviga i fio och med tanke på att Lena glatt la en andraröst även igår och då på en (som vi nu vet) god så kan det ju faktiskt var hon som har de lurviga polisongerna
bollen__ röstar på LenaH

(Edit : ändrade formulering lite)
Nån måste ju våga, vi kan ju inte ha lottning varje DL. ;)
 
varför rikta strålkastaren speciellt mot Artline blir ju min motfråga?
Det finns väl ändå ingen drällrad till lyan med info i denna leken??
citerar LL lekstart för jag blir nojjig!!
O_o



varför känns det som jag fattar nada???:banghead::banghead::banghead:
Jag vet inte hur Cirkus tänker men jag reagerade på samma. Den motiveringen hon använde till Fio hade egentligen passat bättre på mig.
 
Just nu topp 4 som jag tycker är märkliga

xfie för att hon ensidigt gått på fio
Madalitso för att hon verkligen inte är lik sitt goda jag och förstås för att hon gått på mig och skrivit tre identiska inlägg om mig som dessutom är substanslösa och för att hon godförklarat LenaH pga en andraröst igår - how come? + rösten på q igår jag tror q gjorde en "hemlig" och det borde hon också ha fattat men jag tror hon ville bli av med Q
Artline för samma sak som igår (då hon fick min röst) men också för att hon negligeras av xfie en annan jag tycker är skum
LenaH är skum för att hon lägger en andraröst på fio som inte alls sticker ut. Och för att hon ses som försiktigt god...

cirkus röstar på Madalitso pga detta
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 252
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 041
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Willes bilköpstråd
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp