Nu måste jag ha missat något. Varför skulle LenaH (inte) ha röstfifflarrollen? Var kommer den diskussionen ifrån? :confused:

Om hon är röstfifflare hade hon nog inte behövt ändra röst för att rädda sig själv, det hade ju räckt med att lägga fiffelrösten på de som hade 2 röster redan.
 
Vad har det då med saken att göra? Hon kan väl vara god utan att ha den rollen? Eller?
förvisso - det vet jag inget om
Jag utgår förstås utifrån mig själv och reagerar på hennes ombytlighet ifråga om mig
Kan ha totalt fel- det vill jag skriva men reagerar ändå
 
@Blacksmithfarm Hur går dina tankar kring olika deltagares teorier?

Känner att jag inte riktigt kommit in i det än. Kan hänga ihop med att jag inte lekt på länge kanske.




Tycker godis känns som att hon hittar skumma saker som är skumma för någon som är ny sas. Kan ju inte jämföra med hur hon brukar vara.

Tycker LenaH s teori om lyan inte går ihop, såklart, det verkade som att hon ev. Hade en god roll på q men så röstar hon på mig med en teori som verkar bygga på att q är ond?

Så eftersom jag har röster på mig och jag inte tycker att LenaH s teori håller så
Blacksmithfarm röstar på LenaH
 
Jag tycker inte alls om drev. Särskilt inte om de går mot en som jag inte ens har reagerat så särskilt på.
Jag tycker att LenaHs teori inte alls håller ihop och tycker det är en lite för färdig lya redan DL2 - att ha lite misstankar är en sak men att ha hela lyan klar med teori och hela kilevippen känns skumt. Jag fattar till exempel inte var hon får in Niyama i lyan?
 
Om hon är röstfifflare hade hon nog inte behövt ändra röst för att rädda sig själv, det hade ju räckt med att lägga fiffelrösten på de som hade 2 röster redan.
förvisso - det vet jag inget om
Jag utgår förstås utifrån mig själv och reagerar på hennes ombytlighet ifråga om mig
Kan ha totalt fel- det vill jag skriva men reagerar ändå
Jag är med på logiken, men varför börja diskutera möjliga roller i tråden där det inte gör någon nytta?
 
Jag känner mig rätt lost. Jag skulle vilja ha lite mer info från @Mammas och @Blacksmithfarm. Den förstnämnda angående det jag och cirkus har pratat om det senaste, alltså att cirkus teorrinlägg kom flera inlägg innan cirkus röstade. Hur ställer du dig till det Mammas? För var det det inlägget Hedinn syftade på när hon skrev "strax innan" så stämmer ju det Heddan skrev. Din och cirkus teorinlägg var rätt nära varandra.

Blacksmithfarm, för att hon går under min radar på något sätt. Jag vill se mer, mer tankar som någon sa. Vet i nuläget inte var jag har henne.

LenaH - får inte heller hennes teori att gå ihop. Jag tolkade det som att hon misstänkte Q, Niyama och BSF för att tillhöra lyan. Sedan verkar hon vända med Q och svarar enbart diffust varför när jag frågar. För att sedan vända tillbaka till sin ursprungliga teori, och då med en röst på BSF.

Hinner inte teoria om alla inser jag, så det får bli lite allt eftersom.
 
Jag tycker inte alls om drev. Särskilt inte om de går mot en som jag inte ens har reagerat så särskilt på.
Jag tycker att LenaHs teori inte alls håller ihop och tycker det är en lite för färdig lya redan DL2 - att ha lite misstankar är en sak men att ha hela lyan klar med teori och hela kilevippen känns skumt. Jag fattar till exempel inte var hon får in Niyama i lyan?
Niyama röstade på LenaH igår.
 
Jag tycker inte alls om drev. Särskilt inte om de går mot en som jag inte ens har reagerat så särskilt på.
Jag tycker att LenaHs teori inte alls håller ihop och tycker det är en lite för färdig lya redan DL2 - att ha lite misstankar är en sak men att ha hela lyan klar med teori och hela kilevippen känns skumt. Jag fattar till exempel inte var hon får in Niyama i lyan?
Den biten fattar inte jag heller och gör mig väldigt skeptisk. Dock känns det inte likt Lena som ond att skriva ut en potentiell lya redan dag 2? Å andra sidan, just därför...
 
Av de som är kvar så röstade godisklubba och LenaH på goda C1 -båda två har röstat på Blacksmithfarm nu och det känns inte bra faktiskt. Hedinns röst på BSF känns mindre skavig för jag tror att hon missade LenaHs röst och trodde hon la en förstaröst. Det som skaver med Hedinn är att LenaH INTE valde att byta röst till henne utan till c1. Å andra sidan så tror jag inte att LenaH hade dragit sig för att sänka en lyakompis för att få alibi.

Sen är jag ju rätt skummel på Mammas som jag tycker la en konstig röst igår - det hade varit mer logiskt om hon röstat på c1 och inte på Hedinn. Och dessutom framhärdandet och de starka orden stör mig
 
Av de som är kvar så röstade godisklubba och LenaH på goda C1 -båda två har röstat på Blacksmithfarm nu och det känns inte bra faktiskt. Hedinns röst på BSF känns mindre skavig för jag tror att hon missade LenaHs röst och trodde hon la en förstaröst. Det som skaver med Hedinn är att LenaH INTE valde att byta röst till henne utan till c1. Å andra sidan så tror jag inte att LenaH hade dragit sig för att sänka en lyakompis för att få alibi.

Sen är jag ju rätt skummel på Mammas som jag tycker la en konstig röst igår - det hade varit mer logiskt om hon röstat på c1 och inte på Hedinn. Och dessutom framhärdandet och de starka orden stör mig
Andrarösten på mig kom ju dock rätt sent och Lena har ju skrivit att hon förberedde sig innan rösterna på henne kom - alltså bör det även ha varit innan andra rösten kom på mig också.

Och nu när jag skriver det funderar jag på om Lena själv har bemött det? Förklarat varför hon röstade just på cirkus1?
 
Av de som är kvar så röstade godisklubba och LenaH på goda C1 -båda två har röstat på Blacksmithfarm nu och det känns inte bra faktiskt. Hedinns röst på BSF känns mindre skavig för jag tror att hon missade LenaHs röst och trodde hon la en förstaröst. Det som skaver med Hedinn är att LenaH INTE valde att byta röst till henne utan till c1. Å andra sidan så tror jag inte att LenaH hade dragit sig för att sänka en lyakompis för att få alibi.

Sen är jag ju rätt skummel på Mammas som jag tycker la en konstig röst igår - det hade varit mer logiskt om hon röstat på c1 och inte på Hedinn. Och dessutom framhärdandet och de starka orden stör mig
Det hade jag missat.
Men skulle inte en kollega ha varnat godis?
 
Nej, jag kommer inte vidare i mina tankar så värst.
Jag tycker att LenaH har startat ett drev jag inte alls förstår. Samtidigt vet jag inte om det är för att hon är ulv och jag tror inte att Hedinn riktigt var medveten om det.

Jag har tyckt att Mammas fastnat i nånting och dessutom har jag reagerat på hennes ordval - och dessutom en direkt felaktighet som gör att hon känns lite märklig men kanske inte nädvändigtvis ond.
 
Jag skulle inte rösta i sista minuten igen :crazy: . BSF har jag ingen uppfattning om alls. LenaHs teori med BSF, Q och mig köper jag av förklarliga skäl inte. Men även om jag bortser från att den innefattar mig, så tycker jag hennes svängningar ang. Q är skum? Och själv har jag satt Q åt det godare hållet efter hennes röstningsdiskussion.
 
Jag gillar inte att vara i sista minuten med röst. Önskar jag hade röstat tidigare.
Sasse röstar på LenaH för att jag tycker det är märkligt att hon vänder och vrider på sina teorier. Q var ulv först, sedan blev hon god (?) och nu ulv igen, eller?

Vill se mer av både BSF och Mammas, vet inte riktigt var jag har någon av dem. Och Q, det är något med henne som jag behöver kolla upp, men

Edit: ... men återkommer om det.
 
Så, nu är jag ikapp. Också stressad. Hinner inte kolla på inlägg #53 nu @Sasse men stämmer det, och varför kommer det isf fram först nu?

Men i vilket fall hänger jag inte med i misstankarna kring bsf och lenah, så där vill jag inte rösta.

Den som sticker ut mest för mig är cirkus, som håller på om min teori igår och sedan när jag svarat på frågor säger att jag tjatar - det ger mig inte intrycket att hon letar onda uppriktigt, utan mer hakat upp sig. Det tillsammans med Art igår gör att mina misstankar där är störst, därför;


Mammas röstar på cirkus
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 670
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 716
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 588
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 379
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp