Va? Så det är ingen som ska göra något imorgon bitti då? Eller menar du att alla ska lägga varsin röst tills imorgon bitti?

Nej, vi ska rösta/lyncha imorgon klockan 2130 - innan det ska vi hitta någon att rösta på - det är alles.

Sen kommer nattDL morgonen efter - då ska ulvarna käka och siaren ska sia och allt vad det är, sen är det dagDL igen och de som är kvar får rösta/lyncha ige
 
Nej, vi ska rösta/lyncha imorgon klockan 2130 - innan det ska vi hitta någon att rösta på - det är alles.

Sen kommer nattDL morgonen efter - då ska ulvarna käka och siaren ska sia och allt vad det är, sen är det dagDL igen och de som är kvar får rösta/lyncha ige
Aha :idea: sorry, det var jag som tänkte fel... okej, så imorgon 21.30 är första gången alla ska rösta då? Och på tisdag morgon ska alla med specialroller göra sina val?
 
Hittat hit, DLtiderna funkar för mig.

Ser att ni räknat på hur många onda vi kan tänkas ha, känner inte att jag har ngt att lägga till där.
 
Exakt så! Senast de tiderna, vill säga. Aldrig fel att ha lite marginal. :D
Okej, då är jag med på noterna, hoppas jag :up:

Bara för att ha lite (bokstavligt talat lite då) marginal tänker jag lägga min röst 5 sekunder innan deadline :D;)

——
Förlåt, jag är nog nervös för då brukar jag fjantar mig så här. Det är egentligen inte ens kul, jag vet. Jag vet inte ens vad jag har att vara nervös för egentligen... förmodligen för att göra bort mig totalt. Fast jag egentligen hade gjort bort mig mindre om jag bara betett mig normalt och inte fjantat runt så som jag gör nu :o
 
Okej, då är jag med på noterna, hoppas jag :up:

Bara för att ha lite (bokstavligt talat lite då) marginal tänker jag lägga min röst 5 sekunder innan deadline :D;)

——
Förlåt, jag är nog nervös för då brukar jag fjantar mig så här. Det är egentligen inte ens kul, jag vet. Jag vet inte ens vad jag har att vara nervös för egentligen... förmodligen för att göra bort mig totalt. Fast jag egentligen hade gjort bort mig mindre om jag bara betett mig normalt och inte fjantat runt så som jag gör nu :o
Vi är fler som är fjantiga även om vi inte är nervösa :p

Men rösta 5 sekunder innan DL gör en minsann nervös!
 
Vi är fler som är fjantiga även om vi inte är nervösa :p

Men rösta 5 sekunder innan DL gör en minsann nervös!
Det hade varit konstigare om en inte var nervös om rösten inte kommer in mer än 5 sekunder innan DL :D

Haha ja, inte okej att rösta fem sekunder innan DL! @qitis :angel:

Bättre med fem timmar innan. Se bara förra leken, hade folk röstat lite tidigare kanske vi hade fått behålla specialförmågorna lite längre...
Hm, på vilket sätt påverkade rösterna resultatet för att de var sena? För att de som skrev på slutet inte hann se varandras röster innan de själva röstade?
 
Är här, fått min roll, vilka DL-tider som helst funkar för mig. :)

Ska på utbildning mån-ons i veckan, men hoppas att jag kan hänga med en del iaf! :)
 
Du lyckades ta det kortfattat. Hade jag skrivit samma sak så hade det blivit en novell :o
Haha jag var nära, men insåg att det är bättre att sova och utveckla imorgon om något fortfarande var oklart. Är jag trött brukar det nämligen bli dubbla noveller till och med. :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 341
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 788
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 939
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 869
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp