Så, nu är jag ikapp. Också stressad. Hinner inte kolla på inlägg #53 nu @Sasse men stämmer det, och varför kommer det isf fram först nu?
Det var cirkus som nämnde det tidigare idag, så jag kollade det, och det är därför jag undrar hur du tänker kring det. För det skulle förklara en del, tänker jag.
 
Röstlista DL2

20.39 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46 hedinn röstar på Blacksmithfarm
20.54 qitis röstar på LenaH
20.59 godisklubba röstar på Blacksmithfarm
21:03 Blacksmithfarm röstar på LenaH
21:27 cirkus röstar på Mammas
21:27 Sasse röstar på LenaH
21:28 Mammas röstar på cirkus

Blacksmithfarm: 3
LenaH: 3
Mammas: 1
cirkus: 1


(tror jag fått med alla?)
 
Jag skulle inte rösta i sista minuten igen :crazy: . BSF har jag ingen uppfattning om alls. LenaHs teori med BSF, Q och mig köper jag av förklarliga skäl inte. Men även om jag bortser från att den innefattar mig, så tycker jag hennes svängningar ang. Q är skum? Och själv har jag satt Q åt det godare hållet efter hennes röstningsdiskussion.

Se ovan:
Niyama röstar på LenaH
Verkar stå mellan LenaH och BSF - fortsätter i nästa inlägg... måste posta rösten.
 
Röstlista DL2

20.39 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46 hedinn röstar på Blacksmithfarm
20.54 qitis röstar på LenaH
20.59 godisklubba röstar på Blacksmithfarm
21:03 Blacksmithfarm röstar på LenaH
21:27 cirkus röstar på Mammas
21:27 Sasse röstar på LenaH
21:28 Mammas röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH

LenaH: 4
Blacksmithfarm: 3
Mammas: 1
cirkus: 1


Alla med? Tiderna kan säkert diffa nån minut här och där.
 
Se ovan:
Niyama röstar på LenaH
Verkar stå mellan LenaH och BSF - fortsätter i nästa inlägg... måste posta rösten.
Och jag tänkte att jag inte skulle fega idag, den enda som känns lite mindre ond egentligen är Q. Och att då LenaH får in henne i lyan, efter den diskussionen de hade, fattar jag inte.
 
Iofs så undrar jag lite varför @qitis högg så på min röst och inte på @Blacksmithfarm s?
Kan det vara så enkelt att bsf och q är kollegor och bsf är ulv i fårakläder så rösten ändå inte skulle räknas?
Att hon röstade på mig! :)
Den här teorin är mest ett spånunderlag men ponera att bsf, q och Niyama sitter i lyan - bsf röstar öppet på q (alibi) och dolt på mig. Niyama lägger vad som ser ut som en förstaröst på mig och q ändrar till mig istf till hedinn eller cirkus. Då har jag 3 röster utan att lyan är röjd. Voila!

Däremot har jag svängt lite om q men teorin håller i teorin iaf. :D
Jag har andra funderingar på henne och det skulle också kunna vara en slump.

@qitis - jag undrar fortfarande varför du inte reagerade alls på @Blacksmithfarm s röst på dig?
Något du skrev tidigare om varför du la rösten på mig.

Ja, tanken om tre röster och lottning kom ju inte förrän efter DL, innan dess hade den tanken inte slagit rot. :)
Edit: Där och då hade jag nog blivit jävligt snopen om jag blivit lynchad! :rofl:
Jag är iofs inte förvånad över @Niyama s röst på mig sådär i största allmänhet men i samband med min tanke om @Blacksmithfarm och ev @qitis så tycker jag precis som @cirkus att det är blekare än vanligt? Ringrost? ;)
Jag väntar ett samtal och vill gärna hinna rösta innan så jag inte hamnar i tidsnöd.
Jag har ju lite på skämt lanserat min lyateori bestående av @Blacksmithfarm @Niyama och @qitis och jag hade väl velat få några frågetecken uträtade av främst bsf men iom att hon inte varit inne så tvingas jag lägga min röst nu ändå.

LenaH röstar på Blacksmithfarm för att jag tror hon är fårulven som la en betydelselös öppen röst på q och det var därför q inte reagerade på den och fårulven är den jag helst vill ha ut så min röst faller där.
Samlade ihop lite citat. Jag tror hon har siat BSF, hon har varit mest inne på BSF som fårulv, Q som e. kollega och ev. mig sen nattdl. Oklart dock varför hon ville ha frågetecken uträtade av BSF då?
 
Jag tycker de har en jävla tur alltså - först får de ut spionen och sen siarlärlingen.

Grejen är att jag tyckte att qitis spelade lite som siare - bland annat att hon skulle bli klokare nästa dag (skrev hon nångång igår) och sen tycker jag hon indikerade sig som röstfifflare - när hon inte ansåg att LenaH kunde vara det.
 
Jag vetefan alltså. Har hon siat BSF till fårulv? och har rätt i sin teori?

hon kan mycket möjligt siat BSF( det ser rent utav troligt ut) men har i vart fall inte rätt om mig i sin teori det var ju det som fick mig så brydd på henne

men det är fritt fram att rösta ut mig senare/ imorgon om ni tror på det . Om nu inte ulvarna käkar mig före
känner mig minst sagt rostig själv som fattar nada i andra leken på raken :banghead:
 
Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på GAMLAcirkus
19.02 Artline (NYAcirkus) röstar på hedinn

19.41 qitis röstar på mammas
20.09 GAMLAcirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas

21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på GAMLAcirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21.30 qitis ändrar röst till LenaH
21.30 LenaH ändrar röst till GAMLAcirkus

GAMLAcirkus lynchas - bybo
Ferrari
käkas- spionlärling


Tänkte att jag skulle kunna utläsa något av denna, men det är mest blankt. Lägger den här iaf, så den ligger sent till när någon fixar dagens...

Vet inte riktigt var jag ska börja, det har blivit så fokat på heddan och gamlacirkus, och nyacirkus som gått på och frågar och sedan kallar mig tjatig när jag svarar på frågorna, det plus tidsbrist har gjort så peppen för leken tappats lite.

Men tänkte kolla på frågan från Sasse senare, och sedan kolla på annat. Samtidigt tycker jag att jag sett saker som får mig att misstänka, men har tappat hur en håller balansen mellan att snöa in sig på ett spår, och att tappa det. Måste kunna följa fler samtidigt. Men det kanske kommer igen när jag leker mer.

Nu sömn, såvida trafiken går som jag vill har jag en timme imorgon bitti innan DL till leken.
 
Röstlista DL1
16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på GAMLAcirkus
19.02 Artline (NYAcirkus) röstar på hedinn

19.41 qitis röstar på mammas
20.09 GAMLAcirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas

21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på GAMLAcirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21.30 qitis ändrar röst till LenaH
21.30 LenaH ändrar röst till GAMLAcirkus

GAMLAcirkus lynchas - bybo
Ferrari
käkas- spionlärling



Röstlista DL2
20.39 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46 hedinn röstar på Blacksmithfarm
20.54 qitis röstar på LenaH
20.59 godisklubba röstar på Blacksmithfarm
21:03 Blacksmithfarm röstar på LenaH
21:27 cirkus röstar på Mammas
21:27 Sasse röstar på LenaH
21:28 Mammas röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH

LenaH lynchas - siarlärling



La in dagens röstlista också :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vikt och hälsotråd 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp