Varför röstade inte du innan paddelkrångel?

Ja alltså var ju lite svårt att förutse att det inte skulle gå att skicka. Jag hade skrivit ett inlägg att rösta på Lena, sen när den gick igång igen var jag ju tvungen att ändra till Mirtai
 
En timme kvar, och risken att bli uppäten ökar ju för varje natt. Dödar ulvar snabbt eller är de mer som katter som leker med sitt offer? :nailbiting:

Och vilken sida brukar egentligen vinna? Är det 50/50 mellan goda och onda eller har den ena sidan ett statistiskt övertag?
 
Jag har funderat mycket på Mirtais Braveheart-inlägg igår (och förställer mig även numera Mirtai som en långhårig Mel Gibson i kilt). När jag går tillbaka i tråden har dock mer eller mindre alla varit misstänksamma mot Mirtai vid något tillfälle? LenaH har röstat på henne i tidigare lynch, Artline har teoriat om Mirtai och Ileo, iiantazie har röstat på Mirtai flera gånger och fio har också varit misstänksam mot Mirtai. Liksom jag själv, men igår så kände jag ändå att hjärtat talar sannare än hjärnan och ändrade ju röst till fio.

VEM menar hon är hennes Longshanks?
 
Senast ändrad:
Är vi säkra på att fifflaren har fifflat då?
Det här skrev tazie till Lena innan andra DL.


Det här är lite varför jag reagerat på Lena. Jag tror att hon misstänkte att tazie var röstfifflaren.


I magnum lynchen så röstade tazie på mirtai så det är rimligt Lena trodde att mirtai hade en extra röst på sig. Så är hon ulv så hade hon lätt kunnat ändra röst och ändå tro att mirtai kunde lynchas.

Men det hon kan även vara god och ha trott att tazie var röstfifflaren.
 
Men för stunden litar jag nog på Lena om ingen annan protesterar rikigt bra. Ska fio protestera så vill jag ha en rikigt bra teori.
 
Det här skrev tazie till Lena innan andra DL.


Det här är lite varför jag reagerat på Lena. Jag tror att hon misstänkte att tazie var röstfifflaren.


I magnum lynchen så röstade tazie på mirtai så det är rimligt Lena trodde att mirtai hade en extra röst på sig. Så är hon ulv så hade hon lätt kunnat ändra röst och ändå tro att mirtai kunde lynchas.

Men det hon kan även vara god och ha trott att tazie var röstfifflaren.
Nä, jag trodde du var fifflaren pga uddarösten på mig i dl1! :rofl:
 
Om LenaH är ulv så kommer jag att säga upp min nuvarande spirituella kontakt och konverterar till någon annan religion till nästa ulvlek. Men ni som varit med länge tycker alltså att LenaH är en potentiell ulv? Och varför pushade då LenaH för fio i den senaste lynchen, när hon lätt kunnat haka på mot Mirtai vilket borde ha gett henne en större chans att säkra sin egen överlevnad?

fio betedde sig ju betydligt mer skumt som väntade så länge med att rösta. Hon visste såklart att hon riskerade att åka men hade fio varit god så tycker jag ändå att hon borde ha lagt iaf en säkerhetsröst tidigare. Det känns som att en ulv tjänar mer på att avvakta.
 
Om LenaH är ulv så kommer jag att säga upp min nuvarande spirituella kontakt och konverterar till någon annan religion till nästa ulvlek. Men ni som varit med länge tycker alltså att LenaH är en potentiell ulv? Och varför pushade då LenaH för fio i den senaste lynchen, när hon lätt kunnat haka på mot Mirtai vilket borde ha gett henne en större chans att säkra sin egen överlevnad?

fio betedde sig ju betydligt mer skumt som väntade så länge med att rösta. Hon visste såklart att hon riskerade att åka men hade fio varit god så tycker jag ändå att hon borde ha lagt iaf en säkerhetsröst tidigare. Det känns som att en ulv tjänar mer på att avvakta.

Varför skulle jag lägga en säkerhetsröst när jag var inne ? Sen att paddan hakade upp sig var inget jag hade räknat med.

Din mening med Om LenaH är ulv..... Ja jisses, har du en aning Om hur många ggr Lena lurat brallorna av sina medspelare. Är ju typ oxå därför hon brukar bli käk direkt när hon är god
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 806
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp