Fast förr hade vi ju aldrig nån obligatorisk fråga, hur ska Breaktown veta att det är vanligt nu och att Ceta dessutom är ganska ny? Känns faktiskt skumt att du väljer att rösta på nån som inte lekt på evigheter med den motiveringen.

Jag vet att hon inte lekt på länge men det är lika svårt för alla och det verkar inte Breaktown tänka. Jag tycker DL1 är absolut svårast av allt.
 
DL1
16:25(?) Blacksmithfarm röstar på fio
17:48 Breaktown röstar på Ceta
17:57? Artline röstar på heffaklumpen
18.08 (?) Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 (?) Niyama röstar på cirkus

fio 1
Ceta 1
Heffa 1
BSF 1
Breaktown 1
Cirkus 1
 
Jag reagerar på detta - de senaste (jättemånga) lekarna har vi ju haft en fråga och börjat teoria runt den, jag tror att Ceta aldrig varit med om något annat så det är inte konstigt att hon undrar. Dessutom är det väl lika svårt för alla i DL1. Jag tycker nog att detta är lite knepigt att anmärka på även om det är en förstadagsteori

cirkus röstar på Breaktown
Och jag reagerar på att @ckrkus inte reflekterar över att @Breaktown inte lekt på jättelänge och rimligtvis inte kan veta att det finns en ”obligatorisk” fråga alls egentligen?
skumt !
qitis röstar på cirkus
 
Och jag reagerar på att @ckrkus inte reflekterar över att @Breaktown inte lekt på jättelänge och rimligtvis inte kan veta att det finns en ”obligatorisk” fråga alls egentligen?
skumt !
qitis röstar på cirkus
Och då jag fortfarande leker endast från mobilen såg jag INTE att niyama ändrade sin röst till cirkus innan jag la min Röst där.
 
Och jag reagerar på att @ckrkus inte reflekterar över att @Breaktown inte lekt på jättelänge och rimligtvis inte kan veta att det finns en ”obligatorisk” fråga alls egentligen?
skumt !
qitis röstar på cirkus

Jag tänkte på det men tycker ändå att det inte är lättare för goda i DL1 än för ulvar utan obligatorisk fråga

NU tycker jag att du och Niyama är dumma :down: :rage: och ffa inte läser allt.

Att få två röster på sig i nuläget är inget jag vill ha för jag vill inte alls åka nu
 
Vad missar jag här? Har inget om det?

Det var ju det som var Breaktowns motivering - jag citerar hennes inlägg igen

"Jag har ingen aning om vad den här första frågan är för något. Men jag tycker det är misstänkt att man ska behöva hjälp för ha något att teoretisera om? :sneaky: Och jag tänker att när man sitter på facit är det extra svårt att hitta på teorier i början när det inte skrivit särskilt mycket"
 
Och då jag fortfarande leker endast från mobilen såg jag INTE att niyama ändrade sin röst till cirkus innan jag la min Röst där.
Så du tycker inte din teori håller för att vara en andraröst?

eller varför kände du behov av att förklara det här?
 
Det var ju det som var Breaktowns motivering - jag citerar hennes inlägg igen

"Jag har ingen aning om vad den här första frågan är för något. Men jag tycker det är misstänkt att man ska behöva hjälp för ha något att teoretisera om? :sneaky: Och jag tänker att när man sitter på facit är det extra svårt att hitta på teorier i början när det inte skrivit särskilt mycket"
Ok. Ser vad du reagerar på
Men behöver det verkligen betyda att just breakdown sitter på facit ?
eller mer att hon just reflekterar över detta?
 
Jag tycker att Artlines röst skaver, att rösten ligger på mig spelar säkert in lite. Men jag tycker ändå inte att teorin håller. Ja, jag klantade mig och stavade fel - jag erkänner. Men jag tycker trots allt att det var rätt uppenbart att det var en felskrivning och vad det egentligen skulle stått. I Artlines motivering tycker jag att hon låter rätt säker i att jag menade att skriva att jag är ett får och att jag skulle vara ulv som säger det istället för ulv. Plus att jag hon inte övervägde alternativet att det var en felstavning. Absolut att hon röstade ganska tidigt, men att bara basera en röst på en felskrivning tycker jag är att göra det lite väl lätt för sig (speciellt eftersom jag även hade skrivit ett ett längre inlägg med tankar som rör leken och inte bara ett meddelade att jag hittat hit).

Därför, Heffaklumpen röstar på Artline
 
DL1- 21.30
16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen
18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline

fio 1
Ceta 1
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 1
Breaktown 1
cirkus 2
Artline 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 094
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 024
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 982
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp