Jag håller med om ev. försök att så tvivel i det inlägget du citerade (där cirkus röstade på MikaTela). Men i det läget såg det ju ganska kört ut för Break, känns inte riktigt som cirkus stil att försöka rädda en kollega då?

Nä, jag vet inte... kanske inte. Eller så försöker hon ändra stil, göra ngt hon inte brukar. Men säker är jag inte..
Hinner jag följa leken å ngt mer skumt dyker upp så är jag beredd att ändra mig.


Dl 4 är vi väl ändå bara på? :p
Haha, ja stämmer ju 🙈
 
Sorry folket - men jag är verkligen inte på topp.
Dels privat trassel men värst är att jag har ramlat och slagit mig något så jävulskt.
Hela vänstersidan gör ont, höft, revben och axel - så jag går på starka smärtstillande av morfinkaraktär så jag är nog inte så himla smart idag.

Jag har jättesvårt att sortera - de jag vet att jag inte kommer rösta på är q och MikaTela. Min röst på M när det nu var kom innan jag hade tänkt ett extra varv.

OM nu bsf och Niyama tycker att det är att så tvivel att rösta på nån så kan jag upplysa om att leken liksom går ut på att hitta ulvar, hur fan ska man göra om man inte får rösta på nån man misstänker? Utan att bli misstänkt för det sen. Hur kan dom förresten veta att jag sår tvivel? Det sker väl bara om någon är bevisligen god? och vilka vet det? Jo ulvar



cirkus röstar på bsf

pga ovanstående resonemang. Hon anser alltså att jag sår tvivel, men hur kan hon ens veta att MT är god om hon själv inte är ulv?

(ja jag läser att hon i sitt röstinlägg skriver att hon inte vet, men jag tror att hon vet)
 
Knappt 45 min till dl.

glömmerallt
cirkus
MikaTela
qitis
Blacksmithfarm
Lobelia

dessa kvar va? Q har jag som god enligt tidigare motivering. Vi måste hitta en ulv idag och rösten hittills (BSF på cirkus) säger mig inte jättemycket.
 
Jag vet varken ut eller in känner jag, är tillbaka i gamla vanor att misstänka alla.

Mina misstankar mot lobelia kvarstår. tror mer och mer på att rösten på break dag 1 kan vara alibi.

Misstankar mot bsf ökar eftersom hon har kännts ganska drivande mot art. Rösten på cirkus idag känns också ganska överakande. Känner spontant att det ökar möjligheterna för att de inte är ulvar ihop

Cirkus är jag väldigt velig kring ena stunden väldigt skum andra inte så mycket. Rösten på Art skaver mest samt som andra varit inne på känns som att hon "fiskar" endel. Rösten på Mikatela tycker jag dock inte är så konstig, snarare så att den känns väl utstickande för en ulv.

fortsätter sen med resten för telefon ringde nyss behöver kolla den
 
OM nu bsf och Niyama tycker att det är att så tvivel att rösta på nån så kan jag upplysa om att leken liksom går ut på att hitta ulvar, hur fan ska man göra om man inte får rösta på nån man misstänker?
Jag vet inte vad BSF menade med det men jag menade så tvivel mot ev. info om Break.

Usch, krya på dig! :heart
 
Att cirkus kom in och röstade på BSF gjorde ju inte saken lättare. Känslan säger att nån av dom är ond, men vet inte vem? Båda röstade på Art igår, båda la udda röster i Break-lynchen.
 
Att cirkus kom in och röstade på BSF gjorde ju inte saken lättare. Känslan säger att nån av dom är ond, men vet inte vem? Båda röstade på Art igår, båda la udda röster i Break-lynchen.
Ja någon av dem borde vara ond tycker jag.

Generellt tycker jag det finns mest att gå på i breaklynchen aftersom hon var ond och jag tycker att i den lynchen tycker jag Q, mikatela och cirkus och möjligtvis niyama(svårbedömt känns typiskt niyama med tidsbrist) s agerande är minst mistänkt. Q för att hon är först med att följa cirkus för att hon är först med att inte göra det(blus att jag begriper teorin) mikatela har jag skrivit om innan.

Kvar är då bsf vars röst på art skaver mer nu när vi vet att art var god och lobelia försvinner liksom in i mängden.
 
Inte mycket info i leken och jag famlar i blindo känns det som. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om MikaTela, jag tycker fortfarande hon är skum men släpper henne för stunden.

DL 1
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Artline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline
21.23 Niyama röstar på MikaTela
21.23 Lobelia röstar på Breaktown
21.28 Breaktown röstar på LenaH
21.30 LenaH röstar på Emtherlia

LenaH bybo

Ceta brevbärare


DL2
17.22 hemlig röstar på breaktown
18.40 qitis röstar på breaktown
19.29 emtherlia röstar på hemlig
19.53 Mikatela röstar på breaktown
20:09 Artline röstar på Lobelia
20:2? Blacksmithfarm röstar på Artline
20:37 cirkus röstar på MikaTela
20.51 Lobelia röstar på breaktown
20.58 Niyama röstar på breaktown
21.28 breaktown röstar på hemlig

Breaktown, psykopat
Hemlig, siare
Emtherlia bybo


Dl 3

15.32 cirkus röstar på Artline
16.29 Blacksmithfarm röstar på Artline
18.32 MikaTela röstar på Artline
20.39 Lobelia röstar på MikaTela
21.24 Glömmerallt röstar på lobelia
21.24 Qitis röstar på cirkus
21.28 Niyama röstar på MikaTela
21.29 Artline röstar på cirkus

Artline bybo
Om jag nu ser till röstlistan vilket är den enda egentliga infon i leken nu så tror jag det döljer sig en ulv bland de som röstat på Art. Vem av dem vet jag inte och både BSF och Cirkus är med där. Nu röster de två på varandra, jag upplever cirkus som lite lurigare och hon brukar lura mig jämnt så mitt val landar där.


Lobelia röstar på Cirkus
 
Ja någon av dem borde vara ond tycker jag.

Generellt tycker jag det finns mest att gå på i breaklynchen aftersom hon var ond och jag tycker att i den lynchen tycker jag Q, mikatela och cirkus och möjligtvis niyama(svårbedömt känns typiskt niyama med tidsbrist) s agerande är minst mistänkt. Q för att hon är först med att följa cirkus för att hon är först med att inte göra det(blus att jag begriper teorin) mikatela har jag skrivit om innan.

Kvar är då bsf vars röst på art skaver mer nu när vi vet att art var god och lobelia försvinner liksom in i mängden.
Det gör mig skeptisk till dig att du verkar vilja hålla MikaTela åt goda hållet för jag tycker hon är skum. Men när jag skrev detta kom Lobelia med en röst på cirkus, och jag tycker BSF är något mer misstänkt än cirkus.
 
Sitter trångt till med tid ikväll pga födelsedagsfirande och fotboll

jag känner att jag vill syna BSF.
Tror att antingen hon eller cirkus är ond. Inte Båda.
De kan vara goda båda två möjligen men känns inte så
Bsf har ingen imponerande röstrad och var snabb att haka på mot artline.

qitis röstar på bsf

+tror även att Lobelia kan vara ond
 
Sitter trångt till med tid ikväll pga födelsedagsfirande och fotboll

jag känner att jag vill syna BSF.
Tror att antingen hon eller cirkus är ond. Inte Båda.
De kan vara goda båda två möjligen men känns inte så
Bsf har ingen imponerande röstrad och var snabb att haka på mot artline.

qitis röstar på bsf

+tror även att Lobelia kan vara ond
Lobelia och bsf känns som mina huvudmisstänkta så jag vill inte rösta samma som dem och det känns som att vi borde samla rösterna därför

glömmerallt röstar på blacksmithfarm
 
Röstar nu, beredd att ändra om det behövs. Men det verkar stå mellan BSF och cirkus och vi måste samla rösterna.
Niyama röstar på BSF
för att samla rösterna, för att den jag har som godast (Q) röstat där.
 
Då borde det troligtvis stå 3-4 nu?

Okej.
Tänker såhär. Om vi säger hypotetiskt att alla eller iaf två av oss som röstade på artline är goda så känns det dumt av en ulv att rösta på en kollega ifall drevet skulle vända?
Menar att det skulle kunna tala till de som röstade på MikaTela och cirkus fördel.

Men det kan ju vara så att cirkus och MikaTela båda är ulvar, och då tänker jag att rösterna på henne kanske är mindre troligt från kollegor? Det hade ju varit enklare för en lya att haka på drevet?

.... nä... Orkar inte tänka mer just nu..

Av 3 röster kunna teoria i första hand att alla eller 2 är goda känns skumt.
För kan ju varit 2 ulvar som röstat där!
Känns som man vet rollerna på 2 i rösterna och har lite facit i hand.

MikaTela röstar på Blacksmithfarm
 
DL 4
18.26 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.48 cirkus röstar på bsf
21.16 Lobelia röstar på Cirkus
21.17 qitis röstar på bsf
21.20 glömmerallt röstar på blacksmithfarm
21.22 Niyama röstar på BSF
21.22 MikaTela röstar på Blacksmithfarm

cirkus 2
BSF 5
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 832
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 952
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp