Det gör mig skeptisk till dig att du verkar vilja hålla MikaTela åt goda hållet för jag tycker hon är skum. Men när jag skrev detta kom Lobelia med en röst på cirkus, och jag tycker BSF är något mer misstänkt än cirkus.
Jag är inte omöjlig och kan ändra mig. Just nu håller jag nog bara Q åt det godare hållet men är långt ifrån säker där, i synnerhet som hon misstänker mig för att jag inte var med och lynchade Art.

@glömmerallt varför misstänker du mig? Jag har inte blivit riktig klok på det heller.
 
Röstar nu, beredd att ändra om det behövs. Men det verkar stå mellan BSF och cirkus och vi måste samla rösterna.
Niyama röstar på BSF
för att samla rösterna, för att den jag har som godast (Q) röstat där.
och mest för att en ond cirkus tror jag inte hade tvekat på att bestämt spika igen för Break istället för att tveka ("så tvivel") på det sättet.
 
Jag är inte omöjlig och kan ändra mig. Just nu håller jag nog bara Q åt det godare hållet men är långt ifrån säker där, i synnerhet som hon misstänker mig för att jag inte var med och lynchade Art.

@glömmerallt varför misstänker du mig? Jag har inte blivit riktig klok på det heller.
Jag misstänker MikaTela mest men det verkar ju stå mellan BSF och cirkus. Och sen nojar jag över om MikaTela är god och du ond. MikaTela och GA onda kanske?
 
Jag är inte omöjlig och kan ändra mig. Just nu håller jag nog bara Q åt det godare hållet men är långt ifrån säker där, i synnerhet som hon misstänker mig för att jag inte var med och lynchade Art.

@glömmerallt varför misstänker du mig? Jag har inte blivit riktig klok på det heller.
Främst rösten på Break dag 1(nu när vi vet att det stod mellan goda känns det som väldigt trolig alibiröst), Sen var du diskret dag två jämfört med andra(uövar vill inte bli synade) Jag tycker det är positivt att du inte rösta på art men negativt att du röstade på mikatela(lätt att välja någon som det varit så mycket fokus på)
 
UPPDATERING!

Ni har lynchat Blacksmithfarm som är magister.
Bokstaven ni finner i Blacksmithfarms hus är: K.

Nästa DL är kl 8.30 imorgon



@Hedinn, vill du vara jättesnäll och lägga in BSF i goda lyan? :)
 
och varför skulle jag tro det i det läget?

Jag kan förstå att du tror jag sitter i en lya med mikatela menjag tycker det är jätte kontigt att du tror på mig och bsf där samtidigt.
Jag tror ingenting just nu :arghh:. Väntar på uppdatering. Men när jag kollar röstlistan idag och baserat på tidigare känns det möjligt.
 
Först tänkte jag K, intressant! Men sen insåg jag att onda lär vinna om käket lyckas? Det måste ju vara 3 kvar?

Trodde det var alibiröstande på BSF :banghead:
 
vi har en tanke att skynda på leken imorgon och köra en nattdl i direkt anslutning till dagdl och sedan kanske hinna med en röstning till. Vad tror ni om det? Vill ni ha första dagdl tidigare än 21.30 i så fall?
 
vi har en tanke att skynda på leken imorgon och köra en nattdl i direkt anslutning till dagdl och sedan kanske hinna med en röstning till. Vad tror ni om det? Vill ni ha första dagdl tidigare än 21.30 i så fall?
Så länge jag slipper dubbellynchar är jag nöjd) men generellt är det bra om det finns tid mellan dag och nattdeadline interssantare spel då
 
Nu hoppas vi på att ulvarna misslyckas med sitt käk igen så har vi kanske en chans att vända denna stilen.
Och för min del finns det ingen anledning att vänta med min röst.
Då magistern gav oss ett K så säkrade det upp vad jag redan anat innan.

MikaTela röstar på cirkus
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 364
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 820
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp