Bukefalos 28 år!

Undrar om jag inte är gravid...igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

anhe

Trådstartare
Har inte testat mig än, det lär väl inte ens vara värt pengarna. Mensen är nu 5 dagar sen (är aldrig sen annars). Brösten börjar bli superömma och jag känner mig så där trevligt :eek: uppsvälld om magen, "mensvärk". Kan det bli mer tydligt. Precis som förra gången. Redan mycket hungrigare och äter som en häst. Men jag kanske inbillar mig :angel:

Om allt går vägen och det här stämmer, så skulle det bli 22 månader mellan barnen. Känns rätt ok, det är snudd på två år. Jag ville ha tätt, men inte för tätt. Tror det här kan fungera.

Nu har jag väl målat f-n på väggen genom att gå ut med det offentligt så här tidigt :crazy:
 
Sv: Undrar om jag inte är gravid...igen!

grattis!!!

första gången jag är inne på barnfomrumet...visste inte ens att det fanns! En kompis är gravid så nu var jag tvungen att läsa om er andra ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Känns som att vi har hamnat i ett moment 22 med sonen. Han är 3,5 månad och går inte upp i vikt som han ska på enbart amningen (tappat...
2
Svar
38
· Visningar
4 382
Senast: inverterad
·
Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 139
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 875
Senast: Lipperta
·
Övr. Barn Hej, anonymt nick.. Jag skulle behöva lite hjälp att dividera detta med er som har lite mer koll än mig. Jag har aldrig varit direkt...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Brio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp