Unik, häftig, ovanlig, rolig eller bara allmänt snygg. Bildtråd

Bukefalos 30 år!

Messenger_creation_9860C2CD-0E18-4308-B412-3A472D835BE2.webp

Här ser man det stickelhåriga lite bättre.

Denna påminner om någon film- eller sagofigur, men jag kommer inte på vad. Skitsöt iallafall. Ser ut som en sur liten gubbe med världens sötaste öron
IMG_9490.webp

Denna påminner om någon film- eller sagofigur, men jag kommer inte på vad. Skitsöt iallafall. Ser ut som en sur liten gubbe med världens sötaste öron
Visa bifogad fil 173599
Den ser ju ut som en koala, och det är (tyvärr) inte menat som en komplimang från mig 😬
Men jag förstår att det finns de som tycker att det är gulligt. Det är dock något med de runda öronen som stör estetiken enligt mig 😅

Den ser ju ut som en koala, och det är (tyvärr) inte menat som en komplimang från mig 😬
Men jag förstår att det finns de som tycker att det är gulligt. Det är dock något med de runda öronen som stör estetiken enligt mig 😅
Jag gillar inte heller de där väldigt formade klippningarna. Okej med lejon på en pudel men det är gränsfall.
Bra jobbat av groomern dock, det är ju väldigt prydligt!

Men så läcker! Köp en! :D
Eller hur :D Det verkar som att just den ska bli pappa till en kull snart. Jag är dock inte speciellt pepp på att importera från USA igen :cautious: Meeen det finns en del spännande kullar planerade i norra Europa framöver och där vet jag att det kan dyka upp gråa valpar någonstans. (Om jag ska väga in utseende i hundköp framöver blir det dock att jag väljer släthår först och främst.)

Eller hur :D Det verkar som att just den ska bli pappa till en kull snart. Jag är dock inte speciellt pepp på att importera från USA igen :cautious: Meeen det finns en del spännande kullar planerade i norra Europa framöver och där vet jag att det kan dyka upp gråa valpar någonstans. (Om jag ska väga in utseende i hundköp framöver blir det dock att jag väljer släthår först och främst.)
Åååh, men de långa ludna öronen och regnbågssvansarna då?! 🥺

Edit: eller räknas den grå på bilden som korthårig? I så fall kan du eventuellt få skaffa en. Den har i alla fall öronfluff! :D :love:

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?