Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är creeping tan ja, men det blir en häftig effekt när det vita avbryter det sådär!Visa bifogad fil 173558
Här ser man det stickelhåriga lite bättre.
Ja och så blir de en tydlig kontrast till det svarta vid svansen.Det är creeping tan ja, men det blir en häftig effekt när det vita avbryter det sådär!
Ja ägaren och uppfödaren tror det. Extremt ovanligt men händer. Resterande i kullen är antingen svarta eller gula/röda.Coolt! Är det en chimär eller?
Påminner om ewokerna i Star Wars.Denna påminner om någon film- eller sagofigur, men jag kommer inte på vad. Skitsöt iallafall. Ser ut som en sur liten gubbe med världens sötaste öron
Visa bifogad fil 173599
Ja, det är nog de jag tänker på! Jag har inte sett Star wars mer än småsnuttar här och där så kunde inte alls placera demPåminner om ewokerna i Star Wars.
10/10 på den hundfrisörenDenna påminner om någon film- eller sagofigur, men jag kommer inte på vad. Skitsöt iallafall. Ser ut som en sur liten gubbe med världens sötaste öron
Visa bifogad fil 173599
Eller hur! Jag försökte klippa benbollar på min pudel häromdagen och inte ens det lyckades jag med10/10 på den hundfrisören![]()
Och bara därför fick jag upp en lista på en hel hög hundar med liknande teckning! Den på andra bilden har jag sett innan och har trott att den har varit den första, men rottweilern är ju flera år äldre. Undrar om alla sterila med tanke på att rottisen föddes för 20 år sedan
Visa bifogad fil 173548
Den ser ju ut som en koala, och det är (tyvärr) inte menat som en komplimang från migDenna påminner om någon film- eller sagofigur, men jag kommer inte på vad. Skitsöt iallafall. Ser ut som en sur liten gubbe med världens sötaste öron
Visa bifogad fil 173599
Jag tycker den är skitfulDen ser ju ut som en koala, och det är (tyvärr) inte menat som en komplimang från mig
Men jag förstår att det finns de som tycker att det är gulligt. Det är dock något med de runda öronen som stör estetiken enligt mig![]()
En hund ska se ut som en hund, inte en nallebjörn liksomJag tycker den är skitfulHar så svårt för såna frisyrer.
Men så läcker! Köp en!Fick precis upp bild på en iranskfödd saluki i mitt fb-flöde. Inte helt vanligt med grå salukis, de som finns har ofta COO-hundar nära i släkt. Vad jag vet finns det väl typ... 2 grå i Sverige nu. Den här bor i USA.
Visa bifogad fil 173675
Jag gillar inte heller de där väldigt formade klippningarna. Okej med lejon på en pudel men det är gränsfall.Den ser ju ut som en koala, och det är (tyvärr) inte menat som en komplimang från mig
Men jag förstår att det finns de som tycker att det är gulligt. Det är dock något med de runda öronen som stör estetiken enligt mig![]()
Eller hurMen så läcker! Köp en!![]()
Åååh, men de långa ludna öronen och regnbågssvansarna då?!Eller hurDet verkar som att just den ska bli pappa till en kull snart. Jag är dock inte speciellt pepp på att importera från USA igen
Meeen det finns en del spännande kullar planerade i norra Europa framöver och där vet jag att det kan dyka upp gråa valpar någonstans. (Om jag ska väga in utseende i hundköp framöver blir det dock att jag väljer släthår först och främst.)
AhhFick precis upp bild på en iranskfödd saluki i mitt fb-flöde. Inte helt vanligt med grå salukis, de som finns har ofta COO-hundar nära i släkt. Vad jag vet finns det väl typ... 2 grå i Sverige nu. Den här bor i USA.
Visa bifogad fil 173675