Så snygg! Eller "striking" känns mer som rätt ord.Så snyggt med svart borzoi!
Visa bifogad fil 185620
Den här svarta Shaanxi Xigoun dyker upp i mitt löde då och då och är så himla läcker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygg! Eller "striking" känns mer som rätt ord.Så snyggt med svart borzoi!
Visa bifogad fil 185620
Eller hur!Så snygg! Eller "striking" känns mer som rätt ord.
Den här svarta Shaanxi Xigoun dyker upp i mitt löde då och då och är så himla läcker!
Visa bifogad fil 185624
Jag älskar romersk näsa på både hästar, hundar och folk!Eller hur!
De är coola! Jag tycker att nosryggen är både snygg och får dem att se ut som att de har blivit stuckna av ett bi![]()
Kanske även den här salukin kan passa dig i smaken då?Jag älskar romersk näsa på både hästar, hundar och folk!![]()
En hund som en vän till mig födde upp. Så snygg! Den gråa är kullsystern
Visa bifogad fil 185748
Gammalt foto men hemskt avel.
Frisyren är ju lite rolig men jag måste säga att färgen är totalt intetsägande för mig. Lite som en "silverlabrador."Älskar frillan och skäggetOch silverbeige är helt klart en av de finaste färgerna!
Visa bifogad fil 185746
Mjo… den hade ett “mopsigt“ ansikte redan på den tiden.Gammalt foto men hemskt avel.
Det här är ju däremot rätt häftigt!Sedan kan ju vissa bruna pudlar blekna extremt trots att de inte har någon silvergen
Visa bifogad fil 185749
Bedlington/pudel/något okänt. De renrasiga som min vän hade var väldigt trevliga, men kunde definitivt visa att de var terriers när det kom till jaktinstinkt och i vissa tillfällen mot andra hundarEn bedlingtonterrier, hur tycker du den är i temperamentet?![]()
Jag älskar beige färg på djur överlag. På marsvinen så är silverblekt beige och beige zobel min favoritfärger på de enfärgade, men har de rött i någon nyans också så är ljusa lilac snyggare i kontrasten eftersom de är kallare i färgen än beige. Min Onesie var silverblekt beige (ibland kallas ice beige pga den ljusa nyansen)Frisyren är ju lite rolig men jag måste säga att färgen är totalt intetsägande för mig. Lite som en "silverlabrador."
Visst är hon! Ping hade också den färgfördelningen ett tag innan hon blev helgrå. Så snygga kontraster!Det här är ju däremot rätt häftigt!![]()
Alltså de flesta korthårshundar med långhårsgen brukar ju se helt normala ut.Vad i allsin dar händer med pitbullarna?!
Jag undrar om det inte är en speciell gen hos pitbullAlltså de flesta korthårshundar med långhårsgen brukar ju se helt normala ut.Vad i allsin dar händer med pitbullarna?!Jag googlade och det finns flera som ser ut såhär!