Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan slå denJag förstod direkt när vi vann på en tävling att det var vi när dom sa att priset gick till den gladaste, mest speciella hunden med dom största öronen hon sett. Fattade som ni kanske förstår innan dom sa våra namn![]()
Snyggt juJag kan slå denInnan det kom schampon mot ringorm så var det inte helt ovanligt att doppa marsvinen försiktigt i virkon i samband med utställning. För den som inte vet så är virkon chockrosa. Jag har aldrig haft någon varken före eller efter detta som tagit färg, men det gjorde dock Honey och trots ett flertal bad så hade han fortfarande en svagt rosa ton när vi kom till utställningen. Båda domarna hade väldigt roligt åt det och även om det inte gick så bra på själva utställningen så tror jag fortfarande ingen annan har vunnit två hederspris för ”Bästa rosa pet”
Tyvärr har jag ingen bild på hela honom när han var rosa.
En annan utställare råkade ha på silverschampoo lite för länge på sitt vita marsvin så han kom till utställningen med ett lilatonat marsvin. Så det är skönt att inte vara helt ensam om udda
Visa bifogad fil 174470
Han hade dessutom ett rosa överdrag på sin utställningsplatta så ena domaren var så förvirrad innan hon insåg att det inte var hennes ögon eller ljuset det var fel påSnyggt ju
Vad hemskt det ser ut, kuperade öron,halsbanden och blickarna ser helt döda utDe hade alla färgerna ett tag. Alla är rescues
Visa bifogad fil 174475
Vad olika man kan tolka bilder. Jag tycker att de ser alerta och intresserade ut av något bakom kameranVad hemskt det ser ut, kuperade öron,halsbanden och blickarna ser helt döda ut
Jag är ju också alternativ så jag förstårNu kanske jag outar mig som töntig, men jag älskar nithalsband. Fattar att många har negativa associationer till stilen, men gillar man metal och andra alternativa klädstilar så är det inget konstigt alls utan bara snyggt.
Förutom vitt så finns alla färgerna här med fortfarande. De är inte godkända men föds då och då, även om majoriteten färgtestar.De hade alla färgerna ett tag. Alla är rescues
Visa bifogad fil 174475
Alltså va?Vad hemskt det ser ut, kuperade öron,halsbanden och blickarna ser helt döda ut
Alltså va?
Ickestryp med prydnadsnitar och hundar som kollar på något?![]()
Tur att inte de vita finns här iallafall! De andra är väl friska förutom alopecian?Förutom vitt så finns alla färgerna här med fortfarande. De är inte godkända men föds då och då, även om majoriteten färgtestar.
Lite mer off topicMycket att titta på iaf, jag tror alla tittar åt varsitt håll!
Men jag håller med, de ser alerta ut, inget annat. Sedan är ju kuperingarna gräsliga men det är ju en annan femma.