Unik, häftig, ovanlig, rolig eller bara allmänt snygg. Bildtråd

Bukefalos 30 år!

Nu blir det lite spam för jag har samlat på mig en hög som jag inte har haft ork att posta förrän nu 😅

Alltså hur söt får man vara?!😍 Hon ska vara 10 månader och väga ca 4kg så hon kommer ju inte att växa jättemycket mer så troligen kommer hon att behålla sina giganttassar även om hon breddar sig i kroppen. Det fanns en video också och på den så såg tassarna ännu större ut 😅
IMG_2946.webp

Jag läste inte jättenoga, men vad jag fattade så är hon inte dubbelmerle utan bara lite pittögd 😅 Helcharmig!
IMG_1367.webp

När man bara har reservdelar kvar att bygga med? :idea: Otäckt raka ben, den ser nästan ut som en människa med benvärmare på sig i fronten. :nailbiting:
Bellas ena syster hade så raka ben också. Hennes hasor tippade till och med framåt! Fast hon hade nog lite mer vinklar i bogen
Huvudet är väl normalstort? Lite kort hals kanske, men det kan vara bilden som luras. Många dvärgraser har gigantiska huvuden proportionerligt sett, detta är nog mer lagom.
Halsen är väldigt kort ja. Jag är ju så van vid dvärgraser så kanske är jag lite hemmablind med huvudet, men hon kan inte ha vanligt halsband för det åker av så fort man tar i kopplet så i förhållande till halsen så är huvudet litet. Hon kan dock ha det utan koppel för då brukar öronen stoppa det när hon böjer ned huvudet

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka