Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där känns som att man gjorde bara för skojs skull, för att man ville se vad som skulle bli resultatet
Det är en lång följetong om dem på reddit och det verkar faktiskt vara en riktig tjuvparning, men man vet ju aldrigDet där känns som att man gjorde bara för skojs skull, för att man ville se vad som skulle bli resultatet![]()
Om det är GDn som är tiken så kan man ju förstå tanken bakom om det var en tjuvparning .... Vem hade räknat med ett en corgi skulle nåDet är en lång följetong om dem på reddit och det verkar faktiskt vara en riktig tjuvparning, men man vet ju aldrig
Japp, det är GDn som är mamma (som tur väl är!) så han har nog fått kämpa en del även om hon legat nedOm det är GDn som är tiken så kan man ju förstå tanken bakom om det var en tjuvparning .... Vem hade räknat med ett en corgi skulle nå![]()
Och pappan är en merle pembroke så inte renrasig heller. Amerikanerna gillar att mixa och matcha..Japp, det är GDn som är mamma (som tur väl är!) så han har nog fått kämpa en del även om hon legat ned![]()
Alltså jag trodde faktiskt inte att den skulle bli så.... ful.
De som inte är dubbelmerle ser inte lika fula ut, men jag kunde inte hitta en enda uppställd bild förutom på dennaAlltså jag trodde faktiskt inte att den skulle bli så.... ful.
Blev de inte lika grova och skinnhängiga? Jag tycker inte det är färgen som ful, utan hela hunden. Stackarn.De som inte är dubbelmerle ser inte lika fula ut, men jag kunde inte hitta en enda uppställd bild förutom på denna
Tiken de har kvar tycker jag ser mycket mindre grov och hängig ut, men det är svårt att se utan en uppställd bild. De andra såg jag nog som äldst vid ca 6 månader så de kan ju ha blivit betydligt grövre sedan dess, men jämfört med den jag har lagt in bild på så var han hängigare redan dåBlev de inte lika grova och skinnhängiga? Jag tycker inte det är färgen som ful, utan hela hunden. Stackarn.![]()
Det är liksom en GD huvud och bröstkorg på en corgi midja och benBlev de inte lika grova och skinnhängiga? Jag tycker inte det är färgen som ful, utan hela hunden. Stackarn.![]()
Nu blir jag nyfiken, vad för foto har du sett på tiken eller någon av de andra som inte är lika grov? Även om den inte är uppställdTiken de har kvar tycker jag ser mycket mindre grov och hängig ut, men det är svårt att se utan en uppställd bild. De andra såg jag nog som äldst vid ca 6 månader så de kan ju ha blivit betydligt grövre sedan dess, men jämfört med den jag har lagt in bild på så var han hängigare redan då
Här är några. Men nu när jag var inne och kollade igen så är hanen inte alls lika grov som jag hade för mig när han var yngre, men tiken är iallafall inte lika grov nu när de är så gott som vuxna (tror att de är ca 1,5 år gamla). Man ser också att hon har slätare läppar och huvud. Om någon är nyfiken så heter ägaren Punnyname89 på redditNu blir jag nyfiken, vad för foto har du sett på tiken eller någon av de andra som inte är lika grov? Även om den inte är uppställd![]()
Okej, inte lika ful men absolut inte "fin" liksom. Jag trodde ju att de skulle få Något av det söta från "corgin" i alla fall, men icke! Molossgenerna verkar vara starka.Här är några. Men nu när jag var inne och kollade igen så är hanen inte alls lika grov som jag hade för mig när han var yngre, men tiken är iallafall inte lika grov nu när de är så gott som vuxna (tror att de är ca 1,5 år gamla). Man ser också att hon har slätare läppar och huvud. Om någon är nyfiken så heter ägaren Punnyname89 på reddit
Visa bifogad fil 186561
Det är som med Bella. Nu tycker inte jag att chihuahua är söta, men väldigt många tycker ju att de är bedårande och toypudlar är gudasötaOkej, inte lika ful men absolut inte "fin" liksom. Jag trodde ju att de skulle få Något av det söta från "corgin" i alla fall, men icke!
Garanterat något annat i den också. Jag bara försöker förstå varför man klippt öronen sådärAlltså jag dör så jävla sötDe sa bara saluki, men han var en rescue så det är ju inte omöjligt att det är något annat i honom också. Jag tycker att han ser ut att vara klippt nämligen
Visa bifogad fil 186532