Bukefalos 28 år!

Uppsalaträff

21 Maj
Cattis_e
Ninnurur
Bengall
Squie - beror på tid, sen hem fredag.


22 Maj
Cattis_e
Lil-sis
Inte_Ung
Squie
Bengall (vill vara hemma vid 19)
Ninnurur (om det inte blir för sen, bör vara hemma och natta barn vid 19...)

28 Maj
Cattis_e
Bengall
GotAsecret
Squie
 
21 Maj
Cattis_e
Ninnurur
Bengall
Squie - beror på tid, sen hem fredag.

22 Maj
Cattis_e
Lil-sis
Inte_Ung
Squie
Bengall (vill vara hemma vid 19)
Ninnurur (om det inte blir för sen, bör vara hemma och natta barn vid 19...)
Houdinie

28 Maj
Cattis_e
Bengall
GotAsecret
Squie
 
Ser ju bäst ut för 22:a än så länge. Vad säger ni, ska vi ge övriga eventuella intressenter helgen på sig att hitta hit, sedan spikar vi?
 
Sätter upp i min kalender också.
Men nu är det söndag kväll. Ska vi säga 22 kl. 16.30?
Funkar det för alla? @lil-sis @Inte_Ung @Ninnurur @Squie @Houdinie.
Tror inte jag glömde någon nu.
Jag måste reservera mig dock, för en visning men det fanns ingen tid utsatt så jag hoppas den är tidigare på dagen som de brukar vara. Men om det krockar dyker jag upp så fort jag kan. Återkommer när jag vet mer.
 
Klart att visningen var kl. 16.
Att komma efteråt är planen, Bli förmodligen 17 någonting så jag kollar av med till exempel Lil-sis på sms att ni är kvar. :)

Någon som kan Uppsala bättre än jag och kan föreslå en plats?
Fika eller mat? Vad tycker ni?
 
Jag tror att Bengt eventuellt planerade at tkomma med tåg, och jag kanske behöver ta tåg hem då bilen nog åker hem med maken efter visningen.
Så behöver lösa transporten stationen till Java då. Jag kan gå men vet inte hur Bengts knäs billar 2 km promenade numera? Vad sager du @bengall
 
@Houdinie @Cattis_E Java är fantastiskt gott men jag är inte så knusslig.
Jag vill mest träffa er allihopa.
Nära stationen då? Vad sägs om själva Stationen?
Förr fanns i alla fall Stationen, Hijazz och Catelin.
Men Hijazz kanske är borta nu.
Catelin?
 
Jag kommer se ut som ett skållat troll tror jag. Min numera trötta hjärna har planerat in ridning för tävlingspiloten, ridbanefix och så er på söndag :rofl:

Men jag ska se om piloten kanske kan tänka sig att åka till ridbanan vi ska fixa på så sparar vi ett par timmar där :D
 
Jag tror att Bengt eventuellt planerade at tkomma med tåg, och jag kanske behöver ta tåg hem då bilen nog åker hem med maken efter visningen.
Så behöver lösa transporten stationen till Java då. Jag kan gå men vet inte hur Bengts knäs billar 2 km promenade numera? Vad sager du @bengall

Har du ingen bil, så tar jag min till Uppsala.
Jag tror nog mitt knä klarar 2 km, det är värre med mina fötter.
 

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 541
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
402
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 333
Senast: Hazel
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
13 217
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp