Uppsalaträff

Java funkar för mig också, misstänker att jag kan tigga skjuts med Bengall hem om han tar bilen ;)
Men synd på uteserveringen om det blir finväder, men det har vi ju inte sett än, känns ju som mars just nu.
 
Jag tar bilen, så kan jag hämta upp dig om det blir inställd visning.
Insåg att jag kanske var otydlig. Just nu är planen att åka på visning, men jag hör av mig om hur det blir oavsett. Så planen är alltså att jag inte har bil, så att du tar din låter bra :)
 
Jag får se om jag orkar vara social i helgen. Jobbet är en påse skit och mitt eget mående måste gå före att träffa er...
 
Cattis_e
Lil-sis
Inte_Ung
Squie
Bengall
Ninnurur
Houdinie

I värsta fall manfall på Ninnurur då, och det lät tight för @lil-sis sist jag pratade med henne. Men förhoppningvis ser det batter ut nu :)
Låter som vi blir väldigt få.
Hmm, kunde @Kamomilla också?
 

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 250
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 155
Senast: Hazel
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 991
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp