Uppvisningsträns från Hööks

Jag vill också veta det. :) Tänkte köpa ett till shettisar, hoppas att ponny passar bara.
 
Som vanligt såg det bra ut i katalogen men man blir väl lika besviken som vanligt när man ser det 'live' sen. :( Brukar vara så med Hööks-grejer.
 
fast det här såg vi i affären innan vi fick katalogen och d e snyggare i verkligheten tycker jag.
I katalogen ser det rät vanligt och tråkigt ut..

ska köpa ett till shettisen inför utställningen i slutet av maj...
hon har pony på allt annat så vi chansar på att det passar, annars finns ju håltång ;)
 
jo..
men sätt på egna tyglar då eftersom det är en ledtygel som följer med.. ;)
 
Jag köpte ett precis, i brunt. Det såg helt ok ut, men jag undrar om det passar?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 003
Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 442
Senast: Shixle
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
715
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
868
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp