Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vi något gott hästvin?Hemma köper vi gärna vin med katter eller hästar på etiketten.![]()
Jag köpte med en häst idag! Inte alls den här trådens fel... Återkommer med recensionKan vi något gott hästvin?
Inte jag. Jag köper mina när jag råkar se dem. Oftast på resor utomlands.Kan vi något gott hästvin?
Mitt favoritvin och inte bara för etiketten.Den här etiketten gillar jag. Zinfandel, såklartVisa bifogad fil 18328
Hahaha underbart!
Det är förresten lite av den här anledningen jag gillar Jontys Ducks! Främst det röda.![]()
Det blir lite mysigt att dricka vinet när man tänker på snigelrensande ankorHahaha underbart!![]()
Japp! Jag kände genast att det röda vinet måste provas! Såg att det är 40 % shiraz/syrah så chansen är god att jag ska gilla det. Känner liksom att jag VÄLDIGT gärna VILL gilla det!Det blir lite mysigt att dricka vinet när man tänker på snigelrensande ankor![]()
Jag gillar verkligen det röda! Jag har varit tvungen att beställa det tidigare, men nu har det ena Systembolaget i stan tagit hem det i sortimentetJapp! Jag kände genast att det röda vinet måste provas! Såg att det är 40 % shiraz/syrah så chansen är god att jag ska gilla det. Känner liksom att jag VÄLDIGT gärna VILL gilla det!Lite störigt dock att det i mitt fall måste beställas.
Kan vi något gott hästvin?
Åh, vad fina! Hittar man de på systembolaget? Smakar de bra?
Tyvärr ingen aning.......!Åh, vad fina! Hittar man de på systembolaget? Smakar de bra?