Utbruten: Vad dricker ni för vin och vad är ni villiga att betala?

Jag hittade ingen riktigt fin etikett. Men bland bisarra fynd. Ett lettiskt, mousserande rabarbervin. 75 kr 325 mm. Det är sötare än det smakar, men rabarbern slår igenom så min mun "snippar" och känns skrovlig. Jag ska bjuda på det till någon vaniljdessert.
20180816_174627.jpg
 
Men hur hittar man naturviner på bolaget? Eller kan man beställa någonstans?

Drack naturviner, 7 olika, på en provning och det var som att hitta hem med dem.

Men det finns ingen märkning, någon tipsade om en länk men när jag söker där känns det som inga faktiskt går att köpa. Sedan finns det säkert flera som är skorna som naturviner men man inte kan se det... Skulle gärna prova fler!
 
Det blir lite mysigt att dricka vinet när man tänker på snigelrensande ankor :D
Japp! Jag kände genast att det röda vinet måste provas! Såg att det är 40 % shiraz/syrah så chansen är god att jag ska gilla det. Känner liksom att jag VÄLDIGT gärna VILL gilla det! :D Lite störigt dock att det i mitt fall måste beställas.
 
Japp! Jag kände genast att det röda vinet måste provas! Såg att det är 40 % shiraz/syrah så chansen är god att jag ska gilla det. Känner liksom att jag VÄLDIGT gärna VILL gilla det! :D Lite störigt dock att det i mitt fall måste beställas.
Jag gillar verkligen det röda! Jag har varit tvungen att beställa det tidigare, men nu har det ena Systembolaget i stan tagit hem det i sortimentet :D
 

Liknande trådar

Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 933
Senast: Badger
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
28 920
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
695
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 976
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp