Vad är det som har hänt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är det som har hänt?

Håller med dej, man är inte alls lika sugen på att hänga här längre...är bara inne nån enstaka gång, en liten stund, men det är sällan det är nåt som håller en kvar längre...
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Om din fölunge har bitit av slangen så är bristerna i din NH-hantering uppenbar. :angel:

Fotboll *fnys* Man tittar bara på fotboll i nödfall, om inte ens karl är hemma så kan det vara klart underhållande att se på karlar i shorts :d

Ingår det minerallera hos ditt spa? Kan du garantera att min hy blir som silke och att mitt hår glänser ? Isåfall kan du boka in en lyxssvit åt mig.. obs! Jag är dräktig och har fullmakt på att agera & må konstigt :devil:

Strömavbrott??? nää vi sänker hennes dator istället :angel:
Eller fixar in en automatisk smurfalizer på den, så allt hon skriver blir på smurfiska :idea:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Lobelia, du är min första medlem *rörd* :)

pssst.. säkert att det är fjortisvarianten som du vill haka på?
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Nu tar jag min "ledare" i försvar här, ingen smurfalizer till henne, då måste ju jag oxå få det (hennes fanclub), för annars kan ju inte vi kommunicera... :mad: :mad:

Om ni inte är snälla så skickar jag "skitiga hästar" virus på er!
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Nja jag kanse ända väljer den mer vuxna versione, fjortisstil på inläggen är jag ganska kass på ändå.
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Sablar22 skrev:
Om din fölunge har bitit av slangen så är bristerna i din NH-hantering uppenbar. :angel:

Fotboll *fnys* Man tittar bara på fotboll i nödfall, om inte ens karl är hemma så kan det vara klart underhållande att se på karlar i shorts :d

Ingår det minerallera hos ditt spa? Kan du garantera att min hy blir som silke och att mitt hår glänser ? Isåfall kan du boka in en lyxssvit åt mig.. obs! Jag är dräktig och har fullmakt på att agera & må konstigt :devil:

Strömavbrott??? nää vi sänker hennes dator istället :angel:
Eller fixar in en automatisk smurfalizer på den, så allt hon skriver blir på smurfiska :idea:
Dräktig? Jösses, får man avla på vad som helst?? ;) :p *Viskar grattis* :D

Jag trodde jag redan pratade Smurfiska? :eek:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Du, jag har sett värre va :smirk: , mitt "skitiga hästar" virus, då ser du inte att det är en häst utan tror det är en elefant som kommer gående.... Ända som hjälper är mitt antivirusprogram "högtryckssprutan med blekmedel" i MINST 10 minuter :banana: :banana:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Du måste komma på en gång..
Vi måste prova ut fölvaktsselen på dig :idea:

Om du bits eller sparkas så åker bremsen fram.så du vet.. :D :D

Är du vaccinerad??? :rofl:

AM
 
Sv: Vad är det som har hänt?

åh dyker upp så fort jag fått pengarna från hingsthållar´n
oh oh oh myyyy.. är den i läder? :angel:

Jag är fullt hanterbar så släng bremsen :p

Vaccinerad för ett år sen prick :idea:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Man vaccineras varje år om man är fölmärr..ju..
Så jag gör i ordning 60 ml sprutan med svarvad virknål...
AM
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Du har ju gömt dig en hel dag! :eek: :eek: , vi har kallat på dig flera gånger men ingen martha... :cry:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Jag har varit på buke i flera år, fått många nya vänner. Vissa har jag även fått chans att träffa IRL.
Men utöver vänner så har de även förmedlat sin kunskap till mig, ställt upp när jag har behövt hjälp m.m.
Samt så har jag via buke fått kontakt med sedan en länge saknad vän och det är jag super glad över! :love:

Buke har även bjudit på intressant läsning, man har fått bra ideer, samt man har delat med sig av sina egna råd. :banana:

Men så finns det den andra sidan av buke, som just nu gör att jag knappt är här inne längre, jämför med innan, då jag var här inne nästan varje dag!

Det har varit förtal, konstiga avstängningar, sär behandlingar, skitsnack bakom ryggen m.m. :mad:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Har du lexikon då??
Jag menar..hon är ju värmländska och du jämting..
Måste va svårt med dialekterna där... :rofl: :rofl:



Och föresten..var har Humlisbumlisbullen tagit vägen nu då??? :eek:


AM
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är det som har hänt?

Jag håller med dig totalt.....

Jag tror att många inte vågar/vill skriva trådar om vissa saker i tron att trådarna ändå kommer låsas eller raderas.

Ta tex. travtrådarna (det brukar ju balla ur på dom) när hade vi en sådan tråd senast??

Möjligt att ämnet är uttjatat men jag tror folk är rädda att bli avstängda om man råkar diskutera för våldsamt (i dagsläget vet man ju inte riktigt var gränsen går här på Buke).

Gnägg har varit och är min favvosida men det är kanske dags att byta för den har verkligen blivit lik en urkramad disktrasa.

Tja,,,,vi får väl se hur det blir framöver.....
Jag ser fram emot nya trådar med lite äkta Buke-diskutioner :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 396
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
31 749
Senast: freyja
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 062
Senast: jerseyko
·
Hoppning Då så många gav mig goda råd och tips på möjliga orsaker till min hästs milt sagt störda beteende i hoppning, så tänkte jag att jag...
Svar
17
· Visningar
1 289
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp