Bukefalos 28 år!

Vad är det som har hänt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är det som har hänt?

Absolut, vad ska jag göra? Ska jag skicka in mina ansökningshandlingar med mitt fläckfria förflutet? :)
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Ska genast hem och plita på mina meriter! Jag kommer inte att ha nååågra som helst problem, perfekta jag :love: :angel: :angel:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

MrNiceGuy skrev:
Jag tycker ju personligen att det är trevligare som det är nu... visst lite dött är de nog, men absolut trevligare stämning än för 1 vecka sedan...
Men det är väl som innan, det går i vågor, så vänta bara drevet lär återvända :smirk:


:bow: Vissa av oss har ju också annat att göra, tex sköta om våra hästar.
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Humelibumlan skrev:
Väntar med spänning.. :D

Merit förteckning (naturligtvis finns det referenser, maila ankans@bla.com, en fd arb givare :angel: )

Är en helt perfekt moder, gör aldrig några som helst fel, lagar mat, stoppar strumpor, städar hemmet, fixar läxor mm

Är en helt perfekt sambo, är alltid på gott humör, bråkar aldrig om struntsaker såsom skit på diskbänken mm, var oskuld när vi träffades, en gudinnna i sängen, perfekt kropp utan att ha andvänt konstgjorda medel

Är perfekt barn, har aldrig bett min mamma dra åt :devil: , säger varje dag att jag älskar henne, fixar hennes trädgård on my spare time, är med i hennes syjunta

Är den perfekta hästmänniskan, har 100% foderstater, utövar NH, är fritids veterinär, masserar mina hästar varje kväll, de går på lösdrift, trots att de tävlar trav ett par gånger i veckan och vinner varje gång och de håller i alla ben.

Tja, du ser själv, finns det någon bättre än mig? :rofl: :rofl:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

ankans skrev:
Merit förteckning (naturligtvis finns det referenser, maila ankans@bla.com, en fd arb givare :angel: )

Är en helt perfekt moder, gör aldrig några som helst fel, lagar mat, stoppar strumpor, städar hemmet, fixar läxor mm

Är en helt perfekt sambo, är alltid på gott humör, bråkar aldrig om struntsaker såsom skit på diskbänken mm, var oskuld när vi träffades, en gudinnna i sängen, perfekt kropp utan att ha andvänt konstgjorda medel

Är perfekt barn, har aldrig bett min mamma dra åt :devil: , säger varje dag att jag älskar henne, fixar hennes trädgård on my spare time, är med i hennes syjunta

Är den perfekta hästmänniskan, har 100% foderstater, utövar NH, är fritids veterinär, masserar mina hästar varje kväll, de går på lösdrift, trots att de tävlar trav ett par gånger i veckan och vinner varje gång och de håller i alla ben.

Tja, du ser själv, finns det någon bättre än mig? :rofl: :rofl:

Du kommer snart bli kidnappad! ;) :D :love:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Jaa, vad bra jag är... är jag med i klubben nu? :)
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Ska vi ta och övertala ankans att flytta upp till Västmanland?? :idea:
Vi kan ju faktist ha lite nytta av henne verkar det som på meritlistan... ;)

Hon kan laga mat och vara veterinär.. samtidigt.. :bow:

Hon trivs nog inte där nere.. i skåne.
Blåser mycket och hästarna står i korsdrag.. Här på vår gata är det lä och stilla. Gräset växer..
Grönbete året runt...
:rofl:

AM
 
Sv: Vad är det som har hänt?

MrNiceGuy skrev:
Jag tycker ju personligen att det är trevligare som det är nu... visst lite dött är de nog, men absolut trevligare stämning än för 1 vecka sedan...
Men det är väl som innan, det går i vågor, så vänta bara drevet lär återvända :smirk:


Inte så konstigt att just Du tycker det kanske, det har väl sina naturliga förklaringar :smirk:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Nafayette skrev:
Ska vi ta och övertala ankans att flytta upp till Västmanland?? :idea:
Vi kan ju faktist ha lite nytta av henne verkar det som på meritlistan... ;)

Hon kan laga mat och vara veterinär.. samtidigt.. :bow:

Hon trivs nog inte där nere.. i skåne.
Blåser mycket och hästarna står i korsdrag.. Här på vår gata är det lä och stilla. Gräset växer..
Grönbete året runt...
:rofl:

AM
Och vad skådar mitt norra öga?
Nu går allt skam på torra land"
Va fals sysslar du med? Försöker du sno min alldeles egna HumelibumpiMjuff?
angry-smiley-002.gif
action-smiley-075.gif
Skaffa dig en egen fan klubb för bövelen...
box2.gif
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Jag sätter en tjuga på Nafayette.. hon vinner säkert kampen om HumelibumpiMjuff..

Nån som sätter emot? :D

Själv har jag en alldeles egen klan.. den heter SablarsSuraCitroner.. finns även i fjortisvariant "SaBlArSba´SuRaCiTrOnEr"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 484
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
31 925
Senast: freyja
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 081
Senast: jerseyko
·
Hoppning Då så många gav mig goda råd och tips på möjliga orsaker till min hästs milt sagt störda beteende i hoppning, så tänkte jag att jag...
Svar
17
· Visningar
1 292
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp