Vad är det som har hänt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är det som har hänt?

Nafayette skrev:
Har du lexikon då??
Jag menar..hon är ju värmländska och du jämting..
Måste va svårt med dialekterna där... :rofl: :rofl:



Och föresten..var har Humlisbumlisbullen tagit vägen nu då??? :eek:


AM
Hehe, jag har smitit! ;)
Förlåt att jag glömde medela min frånvaro... men jag har varit i stockholm och handlat åringar för andras pengar! :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Jag kan inte förstå rädslan över att en tråd skall låsas eller försvinna. Vad är det som är så läskigt med det ? Folk verkar ta det personligt på något vis. Bukes regler har varit samma hur länge som helst och det är ju inte nån skillnad på nu och då. Att folk blir avstängda här liksom på andra siter tycker jag inte är det minsta konstigt, följer man inte de uppsatta reglerna så riskerar man att åka ut. Och vem tycker egentligen att travardiskussionerna tillför nånting ? Jag är urglad att de spårar ur så fort att de försvinner.
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Klart man inte ska gå runt och vara rädd att trådarna ska försvinna... Det är inte jag iallafall, trist när det sker men det är sånt som händer.

Det är oxå självklart man ska följa uppsatta regler, även om de ibland kanske är svåra att tolka. Nu tycker jag det lugnat ner sig till en ganska bra nivå, även om aktiviteten nog sjunkit en del, men jag är inte alls säker på att det beror på att stämningen varit hätsk....
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Rädd och rädd men det är ju inte roligt att skriva en tråd och försöka ha en normal diskussion och sedan så försvinner den för att disskussionen ballar ur. Försöker man sedan starta upp tråden så är ingen intresserad av den igen. Sedan är det väl inte roligt att tråden låses eller att man blir avstängd.

Många gånger så tillför inte travdiskusiornerna något men däremot är de intressanta att läsa och höra andras åsikter inom detta ämne.
Sedan är det ju inte bara travdiskussioner utan även andra ämnen det gäller.
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Xeline skrev:
Buke* är vi.

Och vi har väl inte roligare än vad vi gör oss ?

Otrevligheter kan vi välja bort genom att inte närvara i de trådarna.

Tråk-faktorn att det inte händer något kan vi göra något åt genom att starta intressanta och roliga trådar eller svara i andras trådar.

Och då kan man ju dra slutsatsen att "ni" varken är roliga eller intressanta människor eller hur :devil:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

fladderkossan skrev:
Och då kan man ju dra slutsatsen att "ni" varken är roliga eller intressanta människor eller hur :devil:

Nä precis, ena riktiga tråkmånsar är "VI".. Du verkar inte så rolig själv heller faktiskt :devil:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

fladderkossan skrev:
Och då kan man ju dra slutsatsen att "ni" varken är roliga eller intressanta människor eller hur :devil:
Med tanke på dina tidigare inlägg så skule jag om jag var du var TYST! :smirk:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Klubben för inbördesbeundran? :smirk:

Hej då igen.....
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Ha ha ha, kom från rätt person :rofl: :rofl:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Fru_malfoy skrev:
Klubben för inbördesbeundran? :smirk:

Hej då igen.....
Vilken del av BANNED har du svårt att fatta??
much.gif
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Det är ganska löjligt av er att sitta och snacka skit om mig när jag inte längre är här. Jag tittade bara in för att läsa den här tråden efter ett tips från en vän.
Jag vet flera här som bättre skulle förtjäna att bli avstängda än jag, fio och Ponte. Men om det här skitsnacket förgyller era, antagligen tråkiga, liv så fortsätt för all del....
 
Sv: Vad är det som har hänt?

*knappen*

Tycker det är konstigt att den här tråden har fått vara kvar så länge, med personangrepp och allt, när Malfoys trådar blev systematiskt bortplockade på två röda sekunder. :angel:
 
Sv: Vad är det som har hänt?

Ingen som snackar skit om dig, men du gör en sak som gör mig irriterad, du går in och lägger ett provocerande inlägg direkt. Varför? Denna tråd var väl inte skapad i syftet att provocera?

Varför ska du då gå rätt in och börja yla om klubben för inbördes beundran?

Du vill uppenbarligen ställa till rabalder.

Sen att du inte är här.. det är du ju uppenbarligen. :smirk: annars hade du väl inte svarat.. eller?????
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 396
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
31 750
Senast: freyja
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 062
Senast: jerseyko
·
Hoppning Då så många gav mig goda råd och tips på möjliga orsaker till min hästs milt sagt störda beteende i hoppning, så tänkte jag att jag...
Svar
17
· Visningar
1 289
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp