Bukefalos 28 år!

Vad är rimligt att betala för en begagnad kajak?

Philosophia

Trådstartare
En bekant ska sälja sin kajak och frågade om jag var intresserad. Jag vet egentligen inget om den mer än att det är en enmanskajak med brunn för packning, den är stabil (ingen racerkajak), har roder som kan styras med fötterna och hon köpte den själv begagnad för några år sedan. Det är ingen skräpkajak, utan en ordentlig tålig pryl. Varken hon eller jag har något begrpp om rimligt pris, så jag undrar om någon här kan ha en idé om saken.
 
Alltifrån en tusenlapp eller två till 12-13 tusen, mer går inte att säga utan att veta vilken tillverkare och modell det är.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 001
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Klisterkarlsson har magknip. Klisterkarlsson förstår inte varför klistret smetar ut i en ojämn sörja där en ordentlig smörja med balans...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 625
Senast: Amha
·
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Jag vill ha lite input på det här lilla "dilemmat" jag har fastnat med. Jag har mina hästar inackorderade, och vår muntliga...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp