Jo, jag har faktiskt sett det en gång, men då hade partnern som dragit på sig miljonskulderna redan tagit livet av sig, så kvinnan och barnen satt där med skägget i brevlådan och huset belånat över skorstenen....Håller med. Sen tycker jag att Lyxfällan borde ta chansen att prata om ekonomisk misshandel. Det är så många fall där den ena partnern har dragit på sig stora skulder utan den andras vetskap. Ändå har jag aldrig hört ett ord om att det är en form av misshandel mot den andra, särskilt när de är gifta.
Annars tycker jag det daltas ganska rejält med de här personerna som så uppenbart misskött sig och borde få smisk på fingrarna och en rejäl utskällning. Var en kvinna i ett program vi såg för ett tag sen som stormade ut storgråtande från rummet x antal gånger under programmet för att programledaren var "så elak" och hennes man var också "så elak" som inte unnade henne typ nya naglar och kläder i parti och minut. Människan jobbade inte och hade inte pengar att betala mat till barnen...