Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske inte bara var med hänsyn till grannens unge jag duschade ikväll :rofl: imorgon kommer sotaren och förra gången var det lite ögongodis skulle det råka vara samma igen så kan det räcka med att jag är morgontrött om han har otur.
Stå i duschen vore ju lite jobbigt hur ska jag lösa det liksom? Öööh jaha det var ögongodiset som kom komsi till badrummet jag tror jag har något här du måste kolla på, på väggen alltså!
- ????
Nej menar du att det är ventilationen men den ska väl med sotas eller?

Men jag tror med min tur att det kommer en klassisk sotare, medelålders butter halvfet man med mage och sot i ansiktet och totalt utan humor.


Och egentligen duschade jag mest för att kroppen inte mår prima men det låtsas vi inte om.

Psssst @cili jag har inte skött min sjukgymnastik idag, men jag har lekt Mulle Meckare istället. :o
 
Jag mar skit. Jag har baltros sa nu kanner jag mig ocksa oficiellt gammal. Dessutom ar jag satt pa en mycket kort ... men oerhort intensiv, dos a prednison sa jag ar bade arg och gratmild. :meh: OCH det gor ont, kliar och kanns som sockerdrika i random delar av kroppen. :arghh:
 
Hemma efter möte och middag på Hodja. Ska nog släcka ner och sova redan nu tror jag. Eller lyssna på bok iaf. Håll tummarna för att jag slipper besök av både avlidna sambor och tecknade björnar i nattens drömmar :cautious:
 
Jag dricker vin eftersom maten jag lagade tydligen inte var ätbar :yuck:
Övar på att ha "is i magen" :cautious:
 
Öppnade ett brev som jag glömde bort. och i det låg min sportiga penna i kolfiber.
17796149_10154681378757762_1471519729218863537_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
78 79 80
Svar
1 598
· Visningar
45 026
Senast: Catsu
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 814
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp