Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart, och vad ska du fylla med? :) Jag fyllde läpparna med stylage för 1,5 år sedan. Det är fortfarande lite kvar (fast det har gått ur lite ojämnt). Kommer absolut att göra om.

Jag har inte riktigt bestämt om jag ska göra läpparna, isf med Restylane Kyse, eller under ögonen, isf med Restylane något annat :)
 
Med tanke på att du är med i samma vikttråd som mig så ska du inte äta flera nötter i alla fall :p
Ja jag vet.
vet att jag tröstäter också.
men jag känner mig så här.
uss_independance.jpg

flytande men nästan inte. blir nog glad i morgon när jag har fått sova.
 
Visst fan var det en synnervsinflammation. Fast om jag förstod det rätt satt inget ytligt nog för att de kunde lokalisera och att det behövdes en MR för det, och det ska jag ändå göra den 13:e. Så det vidtogs tyvärr inga åtgärder. Det blir väl efter MR isf. Hoppas att det är för att effekten av min behandling börjar klinga av, och inte att den inte fungerar som den ska :nailbiting:

Skön läkare hur som helst. Grekisk om jag förstod det rätt, det uppstod vissa språkliga problem ibland men inte så farligt. Det viktigaste av allt var att han var den första läkaren som skrattat åt min humor. Han frågade hur det var rent psykiskt, jag sa att jag haft problem i många åt och att "jag är rätt fucked up". Då skrattade han sig dubbelvikt, och gjorde min dag :D

Tänk på att medicinen bara är en broms dvs man kan ändå få skov med inte lika många som utan medicin :heart

Har du pratat med neurologen om dagens fynd eller är det ögonläkaren som beslutat att inte göra någon åtgärd?
 
Tänk på att medicinen bara är en broms dvs man kan ändå få skov med inte lika många som utan medicin :heart

Har du pratat med neurologen om dagens fynd eller är det ögonläkaren som beslutat att inte göra någon åtgärd?

Det vet jag, blev bara nojig när ögonläkaren började fråga om jag provat olika behandlingar.

Bara ögonläkaren, tyvärr! Jag trodde att han skulle återkoppla när jag ändå var där i några timmar, men det planerade han att göra i efterhand. Känner jag mig själv rätt kommer jag ringa neurologmottagningen imorgon ändå.
 
Har varit och fixat naglarna ikväll. Lika nöjd som alltid med min "nya" salong.

Gjorde naglar hos en annan tant tidigare och dom var alltid ojämna, gick av och lossnade. Hon tog bara 350:- per gång men jag sprang där hela jäkla tiden istället och hon hade bara vanligt nagellack.

Nu får jag naglar, gelé lack, glitter och har miljarder färger att välja på för 550:- per gång.

Helt klart värt pengarna :love:

Och jag har så pass långa naglar att många reagerar på att jag kan städa med dom :angel:
 
Det vet jag, blev bara nojig när ögonläkaren började fråga om jag provat olika behandlingar.

Bara ögonläkaren, tyvärr! Jag trodde att han skulle återkoppla när jag ändå var där i några timmar, men det planerade han att göra i efterhand. Känner jag mig själv rätt kommer jag ringa neurologmottagningen imorgon ändå.

Ringde neuro imorgon. Det kan hända att dom vill sätta in kortison på dig och det bör göras snarast möjligt för att få effekt!

Om jag förstått det rätt så tar det några gånger innan Mabthera ger full effekt så få inte panik :heart
 
Ringde neuro imorgon. Det kan hända att dom vill sätta in kortison på dig och det bör göras snarast möjligt för att få effekt!

Om jag förstått det rätt så tar det några gånger innan Mabthera ger full effekt så få inte panik :heart

Det var ju det jag trodde skulle hända idag, och jag tjatade även lite om det. Men jag tror att det resonerades som så att jag ändå är inbokad för MR nästa vecka, och att synen inte är så kraftigt försämrad.

Så kanske det är, hoppas att de ser till att jag får min nästa dos så snart som möjligt!
 
Klockan är två på natten, behöver sova men mår hemskt illa :yuck:

Ska dock helst inte spy då jag tog min antibiotika för en timma sedan annars hade det varit en lösning på problemet.
 
Katten var sämre i munnen än förväntat :( Så det försvann en hel del tänder och pengar. Han är ganska medtagen så han får piggna på sig i ett eget rum här hemma.

Men lille plutt :heart
Hoppas han piggnar på sig snart. Tror han kommer tycka det är skönt om några dagar att slippa dom dåliga tänderna. Just i kväll är han kanske inte lika tacksam för tandbesöket :angel:
 
Jag är i stallet och pysslar :love: plockat i ordning massor, myst häst och hönsen har fått springa fritt ute på gården :love:
Och så tvättar mina kläder :p så jag slipper göra det i kärringens tvättstuga :devil: dessutom har jag torktumlare här, och djurägare som jag är så ÄLSKAR jag torktumlare fastän jag levt utan i typ 4 år :o (hur har jag överlevt?!? :eek: )

Alltså mina hästar bor typ bättre än vad jag själv gör just nu :o Tur stallet är mitt andra hem :D
 
Blev ingen plasmagivning idag. Hon lyckades sticka igenom kärlet. Sånt som händer.

Varit i stallet med lillungen. Gick inte så bra idag då hon lät rädslan ta överhand. Nya tag nästa vecka.

Tränat mina tio minuter när jag kom hem. Det gick i alla fall bra. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
3 4 5
Svar
88
· Visningar
1 589
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 081
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp