Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul dag på praktiken även om det blir allt tydligare att jag nog trivs bättre på gymnasiet, inte så att jag får panik, men jag har svårt att se att jag skulle orka under flera år på högstadiet.
Kvällsmaten avklarad och lite jobb klart, jag ska nog kika på om det är någon skoluppgift jag borde börja med... :cautious:
 
Kul dag på praktiken även om det blir allt tydligare att jag nog trivs bättre på gymnasiet, inte så att jag får panik, men jag har svårt att se att jag skulle orka under flera år på högstadiet.
Kvällsmaten avklarad och lite jobb klart, jag ska nog kika på om det är någon skoluppgift jag borde börja med... :cautious:
Gymnasiet? Har jag missat något, är jag trött i hjärnan eller är du så ung?:confused:
 
Katten var sämre i munnen än förväntat :( Så det försvann en hel del tänder och pengar. Han är ganska medtagen så han får piggna på sig i ett eget rum här hemma.
 
Visst fan var det en synnervsinflammation. Fast om jag förstod det rätt satt inget ytligt nog för att de kunde lokalisera och att det behövdes en MR för det, och det ska jag ändå göra den 13:e. Så det vidtogs tyvärr inga åtgärder. Det blir väl efter MR isf. Hoppas att det är för att effekten av min behandling börjar klinga av, och inte att den inte fungerar som den ska :nailbiting:

Skön läkare hur som helst. Grekisk om jag förstod det rätt, det uppstod vissa språkliga problem ibland men inte så farligt. Det viktigaste av allt var att han var den första läkaren som skrattat åt min humor. Han frågade hur det var rent psykiskt, jag sa att jag haft problem i många åt och att "jag är rätt fucked up". Då skrattade han sig dubbelvikt, och gjorde min dag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
527
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 565
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 065
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 547
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp