Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är sugen på rabarberpaj men för lat för att gå ut o plocka och sen tillreda en kl 1 på natten.
Fast det hade varit gott :d
 
Nyss hemkommen från nattvandring, det var kollektiv skolavslutningsdag i byhålan.
Extremt lugnt. Vi gick i 3 mindre grupper. Min grupp såg 2 ungdomar ute. De andra 2 grupperna såg typ 3-5 st vardera. Samtliga väldigt lugna och städade.
Känns ändå väldigt bra att det t.om. på en sån här dag, är så lugnt här i byhåla.

Nu är bara den stora frågan hur jag ska orka upp kl. 07 för att möta upp hovis i stallet 08.30........ :crazy:
 
Nähä,undrar om jag ska röka en cigg o sen försöka sova,det blev ju inte s mycket av det igår och den där :devil: pipande lastbilen dyker väl upp om några timmar + att alla fåglar sätter igång sin kör när som helst.
 
Här var det lastbilar och tjafs före 7 och blev lugnt strax innan 21:00.
Något slags aggregat(?) lät onödigt mycket nästan hela dagen men annars inte värre än vanligt :angel::yuck:
 
Dumma jag drog ut på packningen att jag blev klar med den för typ en halvtimme sen :o:angel: nu sova och om några timmar blir det dags för bilfärd med GNÄLLIG katt till sommarstugan :grin:
 
*spottar*
Valpen som jag letat väldigt länge efter och bokat dog i natt :(
PTSD terapin har dessutom dragit igång nåt så jag mest bara vill gå och dö mitt i allt. Inte bra. Verkligen inte bra alls :(
Fina hästen är dålig i benet igen dessutom, skit :down:
Sen skulle skon på unghästen, tre sömmar gick kalas på den fjärde vill hon inte mer och slänger sig och sliter sönder en stor bit massivt virke där uppspännings haken är fäst i och jag får haken rakt i huvudet och sitter nu med en gigantiskt bula, övertygad om att jag har hjärnskakning och huvudvärk deluxe och orkar verkligen inte åka in till akuten. Just nu känner jag mest att dör jag så dör jag. Japp, kass inställning jag vet ....

vilken jävla skitdag:(

Vilket jävla skit. Var rädd om dig! Kram :heart
 
Sitter i Smålandsstenar och har bevakat upp, nu frukost i väntan på första tåget.

Jag har svettats som en galning inatt, funderar på om klimakteriet är på intåg för så varmt har jag inte inne nu. Drömmer helt sjuka drömmar med och vaknar totalförvirrad morgon efter morgon ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 482
Senast: Marita73
·
Svar
1 013
· Visningar
53 326
Senast: em76
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 925
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 169
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp