Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en härlig kvällsritt i skogen med hästen :). Vetisjutton vad hon reagerade på för under den sista galoppen gjorde hon nått luftsprång, ingen bock eller bakutspark men nått iaf :p. Nu sitter jag i soffan nyduschad och dricker te och äter ett par knäckemackor :). Snart sova :).
 
*spottar*
Valpen som jag letat väldigt länge efter och bokat dog i natt :(
PTSD terapin har dessutom dragit igång nåt så jag mest bara vill gå och dö mitt i allt. Inte bra. Verkligen inte bra alls :(
Fina hästen är dålig i benet igen dessutom, skit :down:
Sen skulle skon på unghästen, tre sömmar gick kalas på den fjärde vill hon inte mer och slänger sig och sliter sönder en stor bit massivt virke där uppspännings haken är fäst i och jag får haken rakt i huvudet och sitter nu med en gigantiskt bula, övertygad om att jag har hjärnskakning och huvudvärk deluxe och orkar verkligen inte åka in till akuten. Just nu känner jag mest att dör jag så dör jag. Japp, kass inställning jag vet ....

vilken jävla skitdag:(
 
*spottar*
Valpen som jag letat väldigt länge efter och bokat dog i natt :(
PTSD terapin har dessutom dragit igång nåt så jag mest bara vill gå och dö mitt i allt. Inte bra. Verkligen inte bra alls :(
Fina hästen är dålig i benet igen dessutom, skit :down:
Sen skulle skon på unghästen, tre sömmar gick kalas på den fjärde vill hon inte mer och slänger sig och sliter sönder en stor bit massivt virke där uppspännings haken är fäst i och jag får haken rakt i huvudet och sitter nu med en gigantiskt bula, övertygad om att jag har hjärnskakning och huvudvärk deluxe och orkar verkligen inte åka in till akuten. Just nu känner jag mest att dör jag så dör jag. Japp, kass inställning jag vet ....

vilken jävla skitdag:(

Men usch vilken dag :crazy:. Men om du är säker på hjärnskakning är det sista du ska göra att sova ensam...Då ska nån inom några timmar väcka dig! Var vad jag fick lära mig när foderhästen kastade av mig och jag slog i skallen.....
 
Men usch vilken dag :crazy:. Men om du är säker på hjärnskakning är det sista du ska göra att sova ensam...Då ska nån inom några timmar väcka dig! Var vad jag fick lära mig när foderhästen kastade av mig och jag slog i skallen.....
Det var en rejäl smäll så jag är rätt säker. Det är ganska omöjligt att någon väcker mig dessvärre.
 
:heart Ni behöver inte vara vakna för min skull. Det är säkert ingen fara. Svullnaden har avstannat på 2x5 cm nu och huvudvärken har släppt lite. Känner jag mig rätt kommer det värsta om några dagar :crazy:
 
@EmmaW Usch vilken vidrig dag du haft.
Inte alls omöjligt alls att bli väckt/tillkollad via telefon det finns nattugglor här vet du.
Det verkar inte som det är någon snäll smäll du fått.
Får du inte väckning så tycker jag du ska kontakta vården och rådgöra 2*5 cm bula i skallen och natta ensam låter inte optimalt alls, rejäla smällar mot skallen är inte att chansa med.
Jag har mer än en gång varit kontrollant på distans i olika vårdsituationer och värvat ambulans med anledning akut.
 
@EmmaW Usch vilken vidrig dag du haft.
Inte alls omöjligt alls att bli väckt/tillkollad via telefon det finns nattugglor här vet du.
Det verkar inte som det är någon snäll smäll du fått.
Får du inte väckning så tycker jag du ska kontakta vården och rådgöra 2*5 cm bula i skallen och natta ensam låter inte optimalt alls, rejäla smällar mot skallen är inte att chansa med.
Jag har mer än en gång varit kontrollant på distans i olika vårdsituationer och värvat ambulans med anledning akut.
Jag vet, men ringer man dom så säger dom bara att man ska åka in och det orkar jag inte helt enkelt inte. Jag orkar inte sitta minst 5 timmar på akuten.
Hittade två små sår nu i hårbotten men dom var bara ytliga så tvättade av dom bara.
 
Jag vet, men ringer man dom så säger dom bara att man ska åka in och det orkar jag inte helt enkelt inte. Jag orkar inte sitta minst 5 timmar på akuten.
Hittade två små sår nu i hårbotten men dom var bara ytliga så tvättade av dom bara.
Förstår dig men vet ju med varför dom vill kolla till det.
Var rädd om dig och blir du illamående måste du agera.
 
Förstår dig men vet ju med varför dom vill kolla till det.
Var rädd om dig och blir du illamående måste du agera.
Jag ska åka in om jag blir sämre. Lovar ;) jag vill bara inte vara till besvär helt enkelt.Jag ska upp vid 05.30 det är inte många timmar. Hojtar till när jag vaknat ;)
 
Jag ska åka in om jag blir sämre. Lovar ;) jag vill bara inte vara till besvär helt enkelt.Jag ska upp vid 05.30 det är inte många timmar. Hojtar till när jag vaknat ;)

Kan du inte ställa klockan om några h då?

Kl
Ja! Netflix har nya avsnitt av Orphan black! Äter blåbär och just kört igång serien.
 
Irriterar fortfarande ihjäl mig på att tvättmaskinen här är stendöd och att jag just nu inte bara kan köpa en ny på studs :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 472
Senast: Marita73
·
Svar
1 010
· Visningar
53 219
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 925
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 168
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp