Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen efter att ha tvättat och städat bilen, diskat och packat väskan med kläder. känner mig allmänt flitig efter jobbet idag:p
 
Satt mig tillrätta och tittar på eurovision och missat största delen såklart så får kolla reprisen imorgon.
Fick lite helgfeeling med popcorn, apelsinjuice, musiktävlingen och stearinljus
 
Klackjärn

Jagf har sett ett gäng sådana men i mindre storlek.

Det har bott en storfotad man i ditt hus :)
Ååh vad bra! Fantastiskt! Vet du när dessa var mode? Eller mode är kanske fel ord. När ungefär hade man dessa? Var det privatpersoner som slog på dessa eller var det i regel skomakaren som gjorde det?
 
Lite tråkigt steg 1 av födelsedagstårta avklarat: Tårtbottnarna är bakade. Imorgon köper jag ingredienser till fyllningarna, som blir jordgubbskompott och vit chokladmousse. Tårtan ska sedan spacklas med grädde, täckas med marsipan, samt dekoreras med sockerpasta, guldfärg och diverse "pynt"..... Det roliga kommer på slutet, med andra ord :) !
Åh jäklar vad god fyllningen lät..! :love::d:d:d
 
Uuuusch.. Kommer bli en jobbig dag med en gnällig kollega. Hon laddade upp för ett rejält gnäll redan igår så idag när bli ännu värre. Jag har ju ingen annan att prata med på dagarna heller..
 
Sitter på bussen till jobbet som vanligt
Efter jobbet ska jag städa mitt ytterfilter. Ska sälja det
Blev snyggare utan
20190516_210308.jpg
 
är ruggigt trött! Luften gick ur mig efter att något jag jobbat mycket för sen december nu är ivägskickat från den svenska myndigheten till deras spanska motpart. Tänk om jag kan få registrera Spanjoren rätt till slut?!
Men jag behöver tvätta och så behöver jag sanera mig själv. Tänkte åka in och klippa mig O_o hos frisören :nailbiting: för första gången på typ 5 år. Sen ska jag tona håret. Denna världsunika händelse meddelas endast på detta sätt ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 729
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp