Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att läkaren ska ringa
Undrar vad som ska göras åt detta
DBEB0036-5566-4612-B77F-011E743CD9C5.png
 
Sitter i uterummet med en fanta och två syböcker jag lånade på bibblan. Hittade inget jag ville sy men fick en idé till den påbörjade klänningen jag lagt på vänt då jag kände att den kommer bli skitdålig. Men nu tändes hoppet!
 
Jag ser inte riktigt skillnaden i spänning mellan skodon för häst och för människa? Same same?

Jag antar att du har namnen på männen och då vet du att det är en av dem. Personligen hade jag sett det som en liten hälsning från förr. :)
Kanske det. Men hästfötter är trevligare än mansfötter.

Ja, jag vet namnen på husets 3 första ägare plus mannen som byggde huset. Fjärde ägaren var en kvinna och jag är nummer 5.
 
Lite tråkigt steg 1 av födelsedagstårta avklarat: Tårtbottnarna är bakade. Imorgon köper jag ingredienser till fyllningarna, som blir jordgubbskompott och vit chokladmousse. Tårtan ska sedan spacklas med grädde, täckas med marsipan, samt dekoreras med sockerpasta, guldfärg och diverse "pynt"..... Det roliga kommer på slutet, med andra ord :) !
 
Lite tråkigt steg 1 av födelsedagstårta avklarat: Tårtbottnarna är bakade. Imorgon köper jag ingredienser till fyllningarna, som blir jordgubbskompott och vit chokladmousse. Tårtan ska sedan spacklas med grädde, täckas med marsipan, samt dekoreras med sockerpasta, guldfärg och diverse "pynt"..... Det roliga kommer på slutet, med andra ord :) !
Tänk så olika man kan vara. Jag skulle hellre baka fler bottnar än dekorera på slutet, har otroligt svårt för sånt pill och tappar tålamodet inom minuten. Dålig är jag också så det blir inte ens snyggt :D
 
Har just sovit 2,5h... vet inte hur smart det var. Men det var nog inte så smart... å andra sidan har jag inte sovit på eftermiddagen/kvällen på flera månader nu, så det kanske var behövligt? Jag känner mig i alla fall fortfarande trött. Men tror att det kommer försvinna om en stund när jag vaknat "på riktigt".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 726
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp