Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag äter chips till förrätt med ett par smältande chokladögon på mig :D :angel: Och så får hon bara lite kli! :eek::mad:
Jag säger att hon behöver banta, och låter bli att nämna att även jag skulle behöva göra det :angel:
29605
 
Är man korkad och tar någon annans väska på flygplatsen så är man.

Pratade med flygbolaget direkt vid hemkomst. Inga problem "bara" att köra tillbaks imorgon. Gick upp tidigt väntade 3h på personal. Efter många om och men fick jag reda på att de eventuellt kan finnas på plats från 16.

Åkte hem fick tag i dem via mail. Åkt till Jönköping lämnat väskan hos rätt person och är nu på väg ner till flygplatsen igen. Personen som fått väskan har försökt ringa för att bekräfta så jag kan få min. Men kommer inte fram.
Nu hoppas jag bara att det är min väska som är på flygplatsen och att de svara så jag kan få ut den. Ca 6h extra bilkörning idag... jäj
 
Handlade till tårtorna på Willys.
Sedan "langade" jag fiskmat till en kompis på parkeringen där:angel: Han hade köpt ett paket med 1 kg fodertabletter av mig, och var på Willys, så han fick sin mat där.
Fixade de sista karen
Ska nu duscha och natta fiskarna innan Robinson och kvällsfikat
 
Redan på bättre humör! Lasagne äten, vin flödar.
Snusk pratas.
Min pinnsmala modellkompis bara ”det finns ju jättemånga män som gillar kvinnor som ser ut som undernärda 12-åringar”.
Min andra kompis bara: ”jo tex pedofiler”!

Skrattade så att jag storknade :rofl:
 
ni som reser mycket från arlanda, om incheckningen stänger 6 och flighten går 7, det är väl ok om jag är där 4:30-5:00?
Jag har aldrig haft problem med att säkerhetskontrollen tagit speciellt lång tid på internationella delen, men man brukar väll rekommendera 2 timmar där?
 
Ligger i sängen och kollar på The Act medan jag ber till gudarna att det är mensvärk som är på g. Kommer göra en segerdans och fira om det är så. Mvh inte alls nojig överatt jag är 12 dagar sen nu!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
451
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 719
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp