Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma och ska däcka lite i soffan...Efter att sambon ska röja undan sin skit som han lagt överallt den korta tid jag varit borta..
 
ni som reser mycket från arlanda, om incheckningen stänger 6 och flighten går 7, det är väl ok om jag är där 4:30-5:00?
Har för mig att de brukar rekommendera 2 h innan avgång. Så du är ute i god tid.
För du skulle väl till Spanien inte till typ USA eller liknande där det nog kan ta lite extra tid.
 
Har för mig att de brukar rekommendera 2 h innan avgång. Så du är ute i god tid.
För du skulle väl till Spanien inte till typ USA eller liknande där det nog kan ta lite extra tid.

Det är helt lugnt om du är där en timme före vid ett sånt resmål @Tranan Ska du checka in bagage?
 
Upptäckte efter sedvanlig kvällsdusch att jag hade ett smärre vattenfall från kökstaket O_o så jag får visst börja veckan med att ringa till försäkringsbolaget :meh:

Neeeej! Panik! Jag var redigt psykiskt instabil när jag hade rörstamsläcka här hemma. Know the feeling. @tanten vet allt om min mentala ohälsa vid tillfället. Håller tummarna!!
 
Ledig idag. Har inte gjort ett skit. Nu tar jag ett glas vin och en cigg på verandan!

Har fått nys om att ett av mina favorithus här på ön kanske är till salu.... inte för att jag och sambon planerar husköp direkt men investeraren i mig har vaknat (efter några år sedan jag sålde min sista investering i Swede-town)!! Nu vill jag lära mig om den Australienska marknaden :devil:

:rofl: alltså tillåt mig att garva...

Måndag morgon här nu och huset kom upp på internet idag.

Huset jag hyr nu är till salu och är byggt runt samma tid och i samma stil. Vårt hus är 2 sovrum, 2 badrum samt har egen pool.
Vi har haft mäklare här som bedömt vårt hus vara värt runt $300 000 men kanske upp till $350 000 just för att det ligger bra och här på ön. Allt är något dyrare här.
Vårt hus ligger ute för $425 000. Vi har bott här i 2 år och haft en handfull spekulanter. Ingen har köpt.

Så lite skillnad då. Det här andra huset är 2 sovrum, 1 badrum. Deras tomt är något större, eller snarare bättre planerad än våran. Dess pool är nästan en kopia av vr i storlek och material.
Dom begär, håll i er nu, $650 000 för det :rofl:

Ehhh, sorry men not sorry. Blir inget investera här inte
 
Kass natt igen pga av magen. Jag äter liksom inga konstigheter men drabbas ändå. Försöker äta stoppande mat men det hjälper inte tillräckligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
463
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 747
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp