Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick hemifrån i morse utan mobil. Den sitter kvar med laddaren i.
Så fick lite panik när jag insåg det- fick upp bilder av artiklar jag läst med mobiler som börjat brinna. Dröjer några timmar innan jag kommer hem... Men mobilen ligger i alla fall på köksbänken som är av sten.... så i alla fall inte textilier...
 
Är så trött. Kanske bäst jag vilar då eftersom jag har möjlighet. Kroppen har inte varit glad att tag så det är en stor orsak till tröttheten
Lyssnar på creepypodden och ska försöka äta lite sen.
 
Foooood! All energi har försvunnit. Såååå hungrig! Åt kl 06 och bör fylla på energi för hjärnan. Sambon kom in i rummet jag är i där jag kapsejsat till liggande över skrivbordet med huvudet på bänken framför datorn. Han garvade och hajade hungerdöden.
Måste vänta på Schenker som ska hämta försändelser. Sen!
 
"Råkade" hamna här för att jag mötte på problem i en uppgift i skolarbetet. Det är egentligen inte ens ett problem utan bara jag som är för lat för att orka söka upp svaret... måste skärpa mig. Det är bättre att få det gjort nu och kunna slappa resten av dagen sen, inbillar jag mig i.

Eller ja, kanske inte dagen. Har ju grupparbetet att göra i eftermiddag, men kvällen då...

Vi är rätt många i den här tråden som har svart bälte i prokrastinering... :angel:
 
Försöker sparka igång mig... går skitdåligt. Är hos särbon och gick och la mig när jag hade varit upp i typ 22 timmar och inte sovit så bra innan dess. Måste iaf få på mig kläder och hjälpa honom lasta av min bil (jag levererade en sak till honom) och sedan förbereda inför imorgon. Jag ska åka upp till hans jobb och grilla åt honom och hans kollegor (bara två av dem!) då :D
 
Klockan är närmare halvtre och har bara ätit två mackor tidigt imorse. Så nu tog jag en banan och känner att jag börjar bli människa igen :D
Har gått igenom en sommarhage. Slog ner alla stolp bättre och kolla tråden. Skifta hagar och sen skulle jag ”bara” fixa vattnet till nya och när jag satte på vattnet uppe vid huset märkte jag att när jag kom ner till kranen vid sommarhagarna att det läckte som ett såll :arghh: så det slutade med att jag fick springa upp och stänga av och sedan leta fram dunkar istället och eftersom det är punka på ena däcket till släpet och typ tusen grejer framför den dessutom så fick jag istället gå hela vägen dit med dunkar några vändor och badkaret blev endast halvfullt :meh:
Hästarna verkade nöjda iaf, alltid något
 
Städat, dammsugit och tvättat 1.5 bil av 2 nu (bara tvätten kvar av bil 2).
Sambon är försvunnen. Släppte av honom på årets största beach party igår kväll. Han sa att han skulle vara hemma runt kl 08-09 i morse. Absolut senast kl 10. Nu är klockan 12.30 :cautious:
Han börjar jobba om 4h O_o

Nåja, han dyker väl upp nån gång...

Jag var på förra årets party. Det var kul men inte tillräckligt kul för mig då jag inte dricker de mängder alkohol som "alla andra" gjorde och jag behövde stå ut med allt drägg. Är man kalasfull själv så märks det ju inte hur absurt allt är

Sambon återfunnen! I sängen sovandes när jag kom hem vid ca 17-tiden (lämnade vid 15.30, då var han inte hemma)

Måste ha vart ett ok party :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
308
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 703
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp