Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde gå och duscha för jag luktar illa men verkar ha vuxit fast.. :o
(Är det bara jag som tycker det är sjukt tråkigt att duscha?)
Duscha är vansinnigt tråkigt!
Nej jag avskyr det
Duschade ju två tre gånger per dag när jag växte upp och även som vuxen pga hästarna
Så det är ett nödvändigt ont bara
Men, nej, duscha som är så SKÖNT :) ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....
 
Hunden har varit på topp idag. Först rullade hon sig i gruset/pollen utanför lagret. Sen satt hon och gjorde nr två när jag blev tvungen att rusa in på lagret och ordna en sak. Hon kan då ha flyttat sig mot porten när hämtningsbilen kom. När han körde iväg ser jag att någon gått i hundskit på vid ingången. Jag och sambo är rena och bara Schenker-gubben var där förutom oss den tiden.
Blir intressant att höra nästa hämtning...😱⚰️🐶
Tur att hon är söt tom dränkt i grus och pollen..
F13283FA-1C9A-4558-9172-579AD7C71F3E.jpeg
 
Men, nej, duscha som är så SKÖNT :) ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....
Jag tycker det är skönt att duscha (älskar att vara ren!) men har sååå svårt att ta mig till duschen! Lite som att betala räkningar eller klippa gräs i det avseendet. Så himla mycket motstånd innan jag kommer till skott! Speciellt nu när jag är sjukskriven och bara går hemma..
Kan man skylla på hypotyreosen här också, tro? :cautious: :D
 
Men, nej, duscha som är så SKÖNT :) ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....

Det är ju bland det bästa som finns! Hade man inte behövt tänka på vattentillgång eller risken att lösas upp i småmolekyler hade jag velat leva mitt liv i duschbad/hav. 😂
Skojade med sambon här om dagen om att jag vill ha en vattentät dator och jobba i dusch/bad. Det vore livet det!
 
Jag tycker det är skönt att duscha (älskar att vara ren!) men har sååå svårt att ta mig till duschen! Lite som att betala räkningar eller klippa gräs i det avseendet. Så himla mycket motstånd innan jag kommer till skott! Speciellt nu när jag är sjukskriven och bara går hemma..
Kan man skylla på hypotyreosen här också, tro? :cautious: :D
Skulle kunna skylla på hypotyreosen just nu iaf d värdet är 76 och ska vara under 4,78
 
Röjt ur garderober. Insett att jag samlat på mig väldigt mycket förbrukade kläder i syfte "kan vara bra att ha" i husrenovering och trädgård.

Har också insett att storlek 36 på byxor kommer inte hända igen.
Borde också röja ur mina garderober, men har ingen ork för det just nu
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 729
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp