Bukefalos 28 år!

Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så trött. Börjar undra om det "bara" är en reaktion på att det varit väldigt stökigt sen december och att jag nu hinner vila, eller om jag borde kolla om det är något annat.
Men jag misstänker mest att det är en reaktion på allt som varit. Jobbstrul, mycket jobb och stress, sjuk pappa som de äntligen hittat felet på och som nu börjar vara sig själv, oro, mm. Min axelskada som jag fick veta igår nog inte behöver opereras utan jag kan fixa med sjukgymnastik.
Hmm, tror jag ger mig några dagar att bara vila ;)
 
Gud, är verkligen sämst i världen på att hantera stress. Senaste veckan har jag lyckats välta ut ett glas vatten på laptop + inhalator (båda överlevde), ännu ett glas på bordet men då skadades bara lite anteckningar och nu lyckades jag tappa ett hyfsat dyrt ansiktsserum i golvet så hälften åkte ut :( motoriken i mina händer är inte den bästa och min kropp är så nedgången nu.
 
På väg hem. Gick ifrån mötet en timme tidigare, de var på sista punkten och jag orkar inte med andra människors dumma frågor på frågestunden efteråt. Dessutom så är våra verksamheter så olika att det ger mig 0 och inget att lyssna på prat om in- och utskrivningar.
 
Kaffe kanske
Har huvudvärk och har haft i två veckors tid nu
Ska ringa vc imorgon
Der här är inte hållbart om jag ska jobba heltid om en vecka
 
Känner mig snyggare än snyggast i min nya tshirt
15586238746156154158260424999163.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Jeps
·
Kultur Bara tre veckor kvar nu! Vilka ska gå på Taylor Swift utöver dottern och jag och så @Fiorano ? :) vi går N3 och sutter på sektion 112...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 345
Senast: Piaff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp