Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du sett kanalen Sorted med fyra killar från UK? Mycket mat men skitroliga också :love:
Hm, känner igen det. Dom lagar mat va? Jag tycker om att titta på folk som äter :angel: Jag och sambon ääälskar The Food Ranger när han är i kina och äter. Vi älskar riktig kinesisk mat!

Åh nu blev jag jättehungrig. Finns en fantastisk kinesisk restaurang i Lund :love: Deras Dan Dan-nudlar är heeeelt sjuka!
GUD VAD HUNGRIG JAG BLEV NU!
 
Hm, känner igen det. Dom lagar mat va? Jag tycker om att titta på folk som äter :angel: Jag och sambon ääälskar The Food Ranger när han är i kina och äter. Vi älskar riktig kinesisk mat!

Åh nu blev jag jättehungrig. Finns en fantastisk kinesisk restaurang i Lund :love: Deras Dan Dan-nudlar är heeeelt sjuka!
GUD VAD HUNGRIG JAG BLEV NU!
De äter en hel del också. Både det de lagar själva och provar på restauranger och gatukök typ.
 
Det är galet varmt här. Har doppat bommullsstrumpor i kallvatten och försöker svalka mig för att kunna sova. Har beställt en fläkt av sambon imorgon. Lääängtar!
 
Ok, nu har jag gjort en felanmälan till vaktmästaren. För tredje gången har garderobsdörren gått i baklås.
Den här gången ligger alla verktyg inne i garderoben (där de hör hemma!) så vi får inte upp dörren. Provade med en sax men det gick inte.
Får väl ha en skruvmejsel liggandes nånstans så vi kan få upp dörren i fortsättningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
451
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 718
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp