Bukefalos 28 år!

Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär blev det (sämst oskarp bild i dåligt ljus men men):

29677


Dock har den fogats efter att bilden tagits och så ska den målas in liksom.
 
Den roliga dagen fortsätter...

Sambon har klippt gräs. Jättebra förutom att han körde över min enda lilla rosenbuske som jag kämpat med. Väldigt liten men eftersom han kört över den och alla minusgrader så är den helt död :(
 
Slapp köer både ditt och tillbaka till centralen :D skulle ta 25 min med kollektivtrafiken och tog ca 10 min med taxi.

Ni längtar jag hem till min säng! Men nästan två timmar kvar innan jag är hemma.

Ahh ok då åkte du lite längre! Det brukar gå snabbare för mig att cykla/gå än åka taxi! :D
 
Sovdags. Jobbig dag idag då den började med att stallägaren ringde och sa att hästarna rymt :crazy: . Tack och lov hittade vi dom oskadda och nöjda betande inte allt för långt bort.
Eftermiddagen spenderades i trädgården, med plantering och planering.
 
Krossade finger när jag slängde ett vedträ under klyven i full kraft igår och fick fingrarna mellan vedträt och kanten på klyven :arghh: Tror inte detär krossat på riktigt men jävlar vi havet vad ont det gjorde och hela högerhanden är svår att används pga att fingret är så svullet och gör ont samtidigt som det är dålig känsel och känsligt. Svårt att förklara men det är inte så roligt iallafall:meh:
3967B2AD-D8BA-4BCA-9623-647EFC6FE9B6.jpeg
 
Verkar blivit matförgiftad eller ngt igår. Men efter ett par timmars ”cleansing” mår jag nu hyfsat ok och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller är nog pigg för att släpa mig ut för att köpa frukost.
 
Suck. Har sovit på saken och vet fortfarande inte hur jag ska göra med jobbet. Jag tror jag tackar nej ändå kanske.. Fast tråkigt jobb är bättre än inget jobb. Tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Jeps
·
Kultur Bara tre veckor kvar nu! Vilka ska gå på Taylor Swift utöver dottern och jag och så @Fiorano ? :) vi går N3 och sutter på sektion 112...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 036
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp